Mi smo tada kritički pisali o svom licemjerju Facebooka, lokalnih dušebrižnika i Europske unije, za koje su samo odrđeni ljudi i nacije vrijedne žaljenje i tretira ih se kao žrtve, dok su ostali nebitni. Kritizirali smo sve koji su stavili na profilnu sliku francusku zastavu, zato što to nije bila njihova odluka, nego su im mediji nametnuli takvu odluku.
Sad se nakon napada u Turskoj pokazalo da smo bili u pravu, jer nitko od ljudi koji su stavljali francusku zastavu na profilnu sliku, nije stavio tursku zastavu. Nije da oni ne žale te žrtve, ali im mediji nisu rekli da bi ih trebali žaliti malo više.
Tu dolazimo do žalosne spoznaje o tome kolika je moć medija i koliko mediji zapravo utječu na ljudsko ponašanje. Mediji od ljudi mogu učiniti brižne i suosječajne osobe ili ih natjerati na mržnju i nasilje.
Problem je što večina ljudi ne želi priznati da ne donose odluke samostalno, nego mediji odlučuju umjesto njih. Isto se dešava i za vrijeme izbora. Većina ljudi misli da samostalno donose odluku koga će izabrati, ali zapravo mediji biraju umjesto njih.
Očito je ljudima lakše kad im netko drugi govori što da rade i što da misle. Uzrok problema većine ljudi se nalazi u njihovom ogledalu.
Izvor:
Flash.hr