Njemačka je najveće svjetsko emitivno tržište, Nijemci su lani ostvarili 70,7 milijuna putovanja duljih od pet dana i 71,9 milijuna putovanja kraćih od pet dana, a omiljene destinacije su im Španjolska, Italija, Turska, Austrija i Francuska. Hrvatska je na šestom mjestu na ljestvici destinacija njemačkih građana, a lani se u Hrvatskoj odmaralo oko dva milijuna Nijemaca (rast od 2,11%), koji su ostvarili 15,79 milijuna noćenja (+1,54%). Iako je većini Nijemaca cilj puta kupanje i plaža, Hrvatska sukladno strateškim dokumentima nastoji privući i nove goste, koji će koristiti sadržaje izvan sezone, pa su važni razgovori s predstavnicima organizatora putovanja, od turoperatera do avioprijevoznika, prenosi
poslovni.hr.
Lorencin se stoga planira sastati s predstavnicima značajnih turoperatera kao što su Dertour, Ameropa, Interchalet, Wikinger Reisen, Humboldt Reisen, potom s predstavnikom ADAC-a te Njemačke udruge putničkih agencija DRV, kao i predstavnicima prijevoznika Germania, radi uspostave direktne linije Bremen-Split tijekom ljetnih mjeseci. Predviđen je i susret s predstavnicima TUI-ja i Thomas Cook grupe na temu moguće suradnje i zajedničkog oglašavanja, s predstavnicima Service Reisena na temu PDV-a za autobusere u Hrvatskoj te s predstavnicima avioprijevoznika Germanwings, agencijom Novasol te turoperaterima Ibertours, Der Touristik i Olimar, posebno orijentiranim na zemlje južne Europe.