Priča počinje krajem prošlog mjeseca, kada korisniku iz Dubrovnika, koji ima usluge fiksne telefonije i MAXTV-a, T-Com, bez njegovog znanja, samoinicijativno odlučuje dati i DLS.
Naime, nekoliko minuta nakon što je 25. travnja potpisao ugovor s drugim providerom, iz T-coma je korisnik obaviješten kako ima pravo na DSL u njihovoj mreži.
„Pošao sam u njihovu poslovnicu odmah po primitku SMS-a, gdje su mi rekli kako već imam ugovor koji je počeo 15 dana ranije, dakle 3. travnja i da mi ugovor vrijedi 12 mjeseci“, rekao je ovaj razočarani korisnik.
„Odmah sam uložio žalbu, jer nisam pristao na ove uvjete. Jesmo pregovarali oko tarifnog paketa maxObitelj, ali nismo potpisali ugovor“, tvrdi naš sugovornik.
I nakon nekoliko tjedana komunikacije preko profila ove tvrtke na društvenim mrežama iz T.coma stigao je odgovor elektroničkom poštom.
„Poštovani gospodine, ovim putem Vas obavještavamo kako smo zaprimili Vaš prigovor na račun Halo usluga za 4. mjesec 2014. godine za pretplatnički broj X/Y. Slijedom navoda iz Vašeg prigovora izvršili smo provjeru baze podataka nepokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. Uvažavajući navode iz Vašeg prigovora i ne želeći zanemariti Vaš dosadašnji korektan pretplatnički odnos ( a dozvoljavamo i mogućnost da je prilikom podnošenja zahtjeva između Vas i prodavatelja HT usluga došlo do međusobnog nerazumijevanja), Vaš prigovor prihvatili smo kao osnovan. S računa za 04 /2014., otpisali smo ukupno 155,83 kuna s PDV – om. Ljubazno Vas molimo da, ukoliko to niste učinili do sada, sporni račun umanjite za navedeni iznos odobrenja i podmirite preostali iznos općim nalogom za plaćanje, a prema podacima s originalnog računa.
Od nadležne službe u HT zatražili smo isključenje ADSL usluge i korisničkog imena „XYZ“ bez naplate penalizacije za raskid ugovorne obveze. Oprema koju ste dobili za ADSL uslugu u vlasništvu je HT i dužni ste je vratiti. Od Vas će je na Vašej kućnoj adresi preuzeti ovlašteni distributer. Želimo naglasiti da smo svjesni kako je ključ dobre suradnje uvijek zadovoljan korisnik te koristimo ovu priliku da Vam se iskreno ispričamo zbog neugodnosti koje ste imali. Svjesni smo kako je ključ dobre suradnje uvijek zadovoljan korisnik te koristimo ovu priliku da Vam se iskreno ispričamo zbog neugodnosti koje ste imali te zahvaljujemo na razumijevanju. U nadi da ćete biti u mogućnosti prihvatiti našu ispriku i obrazloženja te da ćemo u buduće surađivati na obostrano zadovoljstvo, u čemu ćemo mi dati naš puni doprinos, srdačno Vas pozdravljamo“ stoji u odgovoru T-coma. No, otvaraju se novi problemi.
Čitatelj tvrdi kako nije nikakvu opremu dobio.
'Ne znam što vratiti, a račun mi ne mogu umanjiti, jer je već plaćem trajnim nalogom što sam im i naznačio te pitao što će biti s kamatama, a oni su mi odgovorili kako neće biti isplaćene, a iznos će biti umanjen na sljedećem računu. Ma ja bih im i platio, samo da me ostave na miru, ovakvu situaciju bi teško i sam Kafka smislio“, zaključio je ovaj razočarani korisnik, koji će svoju 'sreću' potražiti kod drugog operatera.