GP nije prihvatio nagodbu za korištenje prostora remize, a ugovor ističe 30. lipnja, nakon čega će Libertas i službeno morati 'na ulicu' ako se ne potpiše novi ugovor.
'Navodno Skupština vjerovnika ne prihvaća našu nagodbu, ali snaći ćemo se,' rekao je Deranja. Nakon što ga je Niko Šalja upitao ima li planova da Libertas privremeno preseli u Komolac, prije trajnog rješenje koje se planira na Osojniku, direktor Deranja je rekao kako ni za to ne postoje tehnički uvjeti.
'Sve postojeće zgrade u Komolcu ne odgovaraju našim uvjetima, a bez drastičnih radova i dok se ne riješi oborinska odvodnja, o tome nema ni govora. Ne možemo autobuse dovesti u jednu takvu latentnu opasnost pa dok se to ne riješi taj prostor ne možemo koristiti ni kao parking,' rekao je Deranja.
'Imamo jednu bezizlaznu situaciju, možda se remiza i proda pa će nas sudski tjerati iz tog prostora,' zabirnut je bio Šalja, no Deranja mu je rekao kako oni u Libertasu vjeruju kako će i nakon 30. lipnja dobiti produljenje ugovora te da će autobusi moći i dalje biti u GP-ovoj remizi.
Pregovori sa Sindikatom'Mi pregovaramo sa Sindikatom. Do sljedećeg sastanka ponudit ćemo gotov kolektivni ugovor i nastojat ćemo ga usuglasiti sa njihovim zahtjevima članak po članak. Nudimo članak koji će utvrditi odnose da ni jedno radno mjesto neće biti manje plaćeno po novom kolektivnom ugovoru u odnosu na stari, čega se Sindikat boji,' obećao je Deranja.
Linija za OrebićDubrovačko – neretvanska županija je objavila poziv za obavljanje javnog prijevoza na liniji Dubrovnik – Orebić, a rok za prijavu je 4. svibnja. Deranja je rekao kako Libertas još nije odlučio hoće li se javiti na Natječaj, a to ovisi o tome hoće li biti osigurana subvencija za tu nerentabilnu liniju preko Upravnog odjela za komunalne djelatnosti Županije.
Niko Šalja je pojasnio kako su sve linije koje prelaze iz jedne općine u drugu županijske linije, koje Libertas ne mora voziti na osnovu Zakona o komunalnom gospodarstvu. 'Sve te linije nitko nema obavezu voziti, nego se dobrovoljno nude preko gospodarske komore i dodjeljuju se prijevoznicima koji od njih imaju financijsku korist. Libertas te linije mora voziti isključivo ako od njih ima financijsku korist. Linija Dubrovnik – Vitaljina je isto što i šestica u Dubrovniku. To mora osigurati Općina,' rekao je Šalja.
Zamjenik gradonačelnika je također pojasnio kako se prije nekoliko godina to isto događalo na Korčuli, ali su međusobno Županija i općine osigurale subvencije za dio neostvarenog prihoda. 'Ne znam zašto se to primijenjuje u vrtićima, školstvu, a kad je prijevoz ljudi u pitanju, to ne treba,' zaključio je Šalja.
Deranja se nadovezao te rekao kako vidi da u poslovanju Libertasa zadnjih 10 godina subvencije iznose više od 40 posto, što je najbolji pokazatelj kako ti prihodi nedostaju. 'Grad Dubrovnik je do 2010. sve obaveze po kreditima servisirao i osiguravao pokrivanje gubitaka na cijelom području,' zaključio je Deranja.
LK