'Uglavnom smo ja i moja obitelj od pet članova koji se voze autobusom zadovoljni uslugama i autobusima Libertasa, a tvrdim i velika većina svih korisnika usluga,' piše ogorčeni sugrađanin. Ono što iritira ovog korisnika je činjenica kako nema redovite kontrole karata u autobusima.
“Vozači uredno staju na stajalištima, međutim domaći, a i strani gosti ulaze na zadnja i srednja vrata. Neki možda ne znaju kako se ulazi naprijed, ali svi domaći znaju, a i većina stranaca jer se "školuju" te se tako voze bez karte. Švercaju se. Česti su pozivi vozača i upozorenja da se vrate i plate kartu, ali vozač je tu nemoćan. U razgovoru s više vozača (dosta ih poznam jer sam svakodnevni putnik) pitam se što je sa službom kontrole?'
Ogorčeni sugrađanin navodi kako mu se uvijek odgovara u stilu “ma što će oni jadni, njih su samo trojica na sve Libertasove linije,a nemaju ni uređaj za provjeru valjanosti pokaznih karata”.
Kakav je to odnos da su u opticaju samo tri kontrolora, a dva šefa kontrole koji sjede i primaju visoke plaće te čekaju uređenje ove službe već tri godine, te zaključuje da je ovakvo organiziranje posla žalosno.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.