Osim što su morali potrošiti svoje vrijeme za odlazak na poštu umjesto da spomenuto plate preko internet
bankarstva, korisniku su na mjesečni račun obračunali i zateznu
kamatu, što ga je dodatno razljutilo. Nakon reagiranja korisnika koji nam je poslao mail, kontaktirali smo HP i stvar se ubrzo riješila. Iz HP-a su uputili i osobnu ispriku.
''U prosincu 2013. godine uzeli smo uslugu Evo TV koju nudi Pošta (dalje u tekstu: HP). Ponuda bez minimalnog trajanja ugovora je obuhvaćala šest mjeseci besplatnog korištenja svih programa u ponudi, a po isteku promotivnog perioda primjenjuje se standardna cijena od 69,99 kn za 3 buketa (paketa programa).
Promotivni period bio je bez greške – program funkcionira, slika je OK, itd.
Dolazi srpanj i vrijeme je da HP počne naplaćivati svoju uslugu i tu se pojavljuju problemi. HP svoju primarnu djelatnost – isporuku pisama, pošiljaka, itd. – obavlja vrlo dobro ili odlično. Svi računi (telefon, struja, plin, itd) dolaze na vrijeme, osim HP-ovog računa za TV koji uopće ne dolazi – s obzirom da sve druge račune dostave, čudno je da vlastiti račun ne isporučuju (ušteda od otprilike tridesetak lipa po računu?; dostava nije uključena u te lipe, jer bi isporučivali vlastiti račun).
Ja želim vama dati novce, činite sve kako bih to radio opet i opet i opet
Prvi put (druga polovica kolovoza) to mi je bilo i simpatično, jer je na TV-u iskočila poruka da trebamo podmiriti račun za srpanj (bravo HP – ovo je dobar vid interakcije s korisnikom). Odem ja na poštu i potrošim pola sata svog vremena (umjesto dvije minute za plaćanje preko interneta) da bih podmirio račun od 69,99 kn. Zašto pola sata – najbliža pošta morale je zvati kontaktni centar da bi dobili podatke o broju računa, pozivu na broj, itd. Gospođa koja je radila na šalteru još sugerira da ja sam nazovem kontaktni centar i dobijem te podatke!?! (napomena toj gospođi, a i ostalima u HP-u: Ja želim vama dati novce, učinite sve kako bih to radio opet i opet i opet – vi dobivate plaću od toga, ne vaši korisnici).
Sljedeći mjesec, HP opet isporuči sve račune osim svoga za Evo TV (jednom je možda bilo slučajno, sad definitivno znam da ne printaju i ispostavljaju sve svoje račune). Poruka na ekranu opet iskoči i ja opet odem na poštu i potrošim pola sata svog vremena, ali ovaj put slijedi iznenađenje – račun je 70,17 kn, jer su uračunali i 0,18 kn zateznih
kamata. Podmirio sam i taj račun, ali sad mi je dosta.
Ja sam pristao plaćati 69,99 kn za uslugu koju pružate i za koju bi – po Zakonu – trebali slati račun. Nisam pristao na to da od mene radite budalu naplaćujući mi zatezne
kamate za račun koji ne printate i ne šaljete. Vi ste meni uzeli sat vremena bez meni valjanog razloga i još želite naplatiti zateznu kamatu – neće ići, draga HP. Ja sam vam platio vaših 0,18 kn zateznih kamata, ali ćete ostati bez 70 kn mjesečno za Evo TV koji ću otkazati. (Usput, draga HP – vi meni trenutno dugujete 99,43k n (bruto plaća od 17.500 kn, podijeljena na 176 sati mjesečno – moj sat vrijedi 99,43 kn) – mogu li vam poslati račun isto kao i vi meni?'', napisao je korisnik njihove usluge i ponudio nekoliko dobronamjernih savjeta.