EVO KAKO

MUKE PO OPERATERIMA: 'Nisam pristao na to da od mene radite budalu, to neće ići'

Nakon što su uzeli uslugu HP-a Evo TV na probni rok, obitelj čitatelja ju je odlučila zadržati, no računi nikad nisu stigli na kućnu adresu.

MUKE PO OPERATERIMA: 'Nisam pristao na to da od mene radite budalu, to neće ići'
Osim što su morali potrošiti svoje vrijeme za odlazak na poštu umjesto da spomenuto plate preko internet bankarstva, korisniku su na mjesečni račun obračunali i zateznu kamatu, što ga je dodatno razljutilo. Nakon reagiranja korisnika koji nam je poslao mail, kontaktirali smo HP i stvar se ubrzo riješila. Iz HP-a su uputili i osobnu ispriku.

''U prosincu 2013. godine uzeli smo uslugu Evo TV koju nudi Pošta (dalje u tekstu: HP). Ponuda bez minimalnog trajanja ugovora je obuhvaćala šest mjeseci besplatnog korištenja svih programa u ponudi, a po isteku promotivnog perioda primjenjuje se standardna cijena od 69,99 kn za 3 buketa (paketa programa).

Promotivni period bio je bez greške – program funkcionira, slika je OK, itd.

Dolazi srpanj i vrijeme je da HP počne naplaćivati svoju uslugu i tu se pojavljuju problemi. HP svoju primarnu djelatnost – isporuku pisama, pošiljaka, itd. – obavlja vrlo dobro ili odlično. Svi računi (telefon, struja, plin, itd) dolaze na vrijeme, osim HP-ovog računa za TV koji uopće ne dolazi – s obzirom da sve druge račune dostave, čudno je da vlastiti račun ne isporučuju (ušteda od otprilike tridesetak lipa po računu?; dostava nije uključena u te lipe, jer bi isporučivali vlastiti račun).

Ja želim vama dati novce, činite sve kako bih to radio opet i opet i opet


Prvi put (druga polovica kolovoza) to mi je bilo i simpatično, jer je na TV-u iskočila poruka da trebamo podmiriti račun za srpanj (bravo HP – ovo je dobar vid interakcije s korisnikom). Odem ja na poštu i potrošim pola sata svog vremena (umjesto dvije minute za plaćanje preko interneta) da bih podmirio račun od 69,99 kn. Zašto pola sata – najbliža pošta morale je zvati kontaktni centar da bi dobili podatke o broju računa, pozivu na broj, itd. Gospođa koja je radila na šalteru još sugerira da ja sam nazovem kontaktni centar i dobijem te podatke!?! (napomena toj gospođi, a i ostalima u HP-u: Ja želim vama dati novce, učinite sve kako bih to radio opet i opet i opet – vi dobivate plaću od toga, ne vaši korisnici).

Sljedeći mjesec, HP opet isporuči sve račune osim svoga za Evo TV (jednom je možda bilo slučajno, sad definitivno znam da ne printaju i ispostavljaju sve svoje račune). Poruka na ekranu opet iskoči i ja opet odem na poštu i potrošim pola sata svog vremena, ali ovaj put slijedi iznenađenje – račun je 70,17 kn, jer su uračunali i 0,18 kn zateznih kamata. Podmirio sam i taj račun, ali sad mi je dosta.

Ja sam pristao plaćati 69,99 kn za uslugu koju pružate i za koju bi – po Zakonu – trebali slati račun. Nisam pristao na to da od mene radite budalu naplaćujući mi zatezne kamate za račun koji ne printate i ne šaljete. Vi ste meni uzeli sat vremena bez meni valjanog razloga i još želite naplatiti zateznu kamatu – neće ići, draga HP. Ja sam vam platio vaših 0,18 kn zateznih kamata, ali ćete ostati bez 70 kn mjesečno za Evo TV koji ću otkazati. (Usput, draga HP – vi meni trenutno dugujete 99,43k n (bruto plaća od 17.500 kn, podijeljena na 176 sati mjesečno – moj sat vrijedi 99,43 kn) – mogu li vam poslati račun isto kao i vi meni?'', napisao je korisnik njihove usluge i ponudio nekoliko dobronamjernih savjeta.
  • Autor: net.hr
  • Foto: Evotv.hr
  • Objavljen: 24.10.2014 10:50
  • Posljednja izmjena: 24.10.2014 10:51
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.