Naš čitatelj Tomislav požalio nam se na postupanje mobilnog operatera Tele2. Kako sam kaže, otac mu je iznenada preminuo u 18. listopada ove godine, a na spomenutu mobilnu mrežu bio je pretplaćen i to na iznos od 165 kuna mjesečno. Znao je, naglašava Tomislav da to mora odjaviti, ali htio je sačuvati broj mobitela koji se u njegovoj obitelji rabi 15-tak godina. "Predznak mu je 098 i sam broj je postojao, a koristio ga je moj otac i prije nego je Tele2 uopće došao u Hrvatsku. Na prodajnom mjestu od Tele2 sam dobio informaciju da je moguće raskinuti pretplatu zbog smrti, prenijeti broj na bonove te da će za mjesec listopad račun biti proporcionalan broju dana koji je korišten. Dakle do 18. listopada. I sam smatram da je apsurdno očekivati da se broj mogao koristiti kasnije jer probajte i sami zamisliti kako bi bilo da nekoga iz imenika nazovem te da vide da ih zove broj preminule osobe", prepričava Tomislav te dodaje da je na tu opciju pristao kako bi sačuvao broj, a i Tele2 bi od toga imao koristi jer bi morao uplaćivati bonove za spomenuti broj. Od toga bi naglašava naš sugovornik tvrtka imala koristi, da su ispunili njegov zahtjev što nisu učinili.
"Njihov uvjet je da pretplatu moram prenijeti na sebe, i da tek onda mogu prenositi na bonove, jer njihov sustav ne dopušta direktan prijenos zato jer je umrla osoba pa ta osoba ne može potpisati takav zahtjev. Naravno da mi ne pada na pamet išta prenositi na sebe, jer već i sam imam svog operatera, a i prelaskom na moje ime, dao bi njima osnovu da mi naplate cijeli mjesec listopad, dakle 165 kn i naravno sigurno još barem i studeni 165kn, a koliko sam uvidio njihovu sporost i inertnost, možda i prosinac. Tako da sam bio prisiljen ostati bez tog broja, i pristati samo na raskid pretplate i gašenje broja, jer eto sustav im za tako nešto dopušta da ja potpišem", kaže Tomislav.
No, sve to nekako bi preživio da na koncu od njih nije dobio puni račun za mjesec listopad unatoč činjenici da im je čak dva puta dostavio smrtni list i izvadak iz knjige umrlih. Morao je ići u Tele2 podnijeti prigovor i na to, a ovoj trakavici koja ga je snašla ne nadzire se kraj, mada je mislio da je to tek sitnica u odnosu na ono što ga čeka zbog iznenadne i prerane smrti oca.
"Bilo kakva komunikacija s njima, bilo putem službe za korisnike pozivom ili mailom je potpuno neodređena, za sve kažu da ne znaju i da će se javiti, te se ne jave, zatim na mailove odgovaraju po par dana kasnije. Mislim stvarno izlude čovjeka i u najtežim trenucima života i dodatno otežaju, svojim apsurdnim propisima i željom za otimanjem, te bilo kakvim nedostatkom ljudskosti i razumijevanja, pa čak i obične ljudske pristojnosti. Jako sam pogođen njihovim postupcima, i želio bi da to ljudi saznaju, pa ako uspijem barem jednu osobu poštediti ovakve priče, bio bih utoliko zadovoljniji", zaključio je na koncu razočarani Tomislav.