Ususret otvorenju sezone božićne kupovne groznice, portal Cupid.com proveo je istraživanje među kupcima s pitanjem koliko namjeravanju potrošiti novaca i na koga. Rezultati su pokazali kako su muškarci spremniji posegnuti dublje u džep i novčanik kako bi darivali svoju partnericu.
Upitane koliko bi potrošile na muškarca koje su taman upoznale prije Božića, 32 posto ispitanica je odgovorilo da bi potrošile jedan peni (otprilike 9,30 kuna), usporedno s 26 posto muškaraca koji bi potrošili isto toliko na "vrlo svježu djevojku“. No, kada je riječ o konkretnijim poklonima, nježniji spol se može posramiti, s obzirom da su muškarci bili spremniji potrošiti više. Tako je samo pet posto ispitanica reklo kako bi potrošile više od sto funti (otprilike 930 kuna) na novog partnera, dok je isto reklo čak 22 posto muškaraca.
No, koliko daju, toliko i očekuju – 15 je posto ispitanika reklo kako bi mogli raskinuti tu novu vezu ako bi njihov poklon bio puno skuplji od dara partnerice njima.
"Kupnja božićnog poklona je težak zadatak u bilo kojoj vezi, kamoli u novoj vezi. Možda niste sigurni u ukus partnera i uvijek se brinete oko toga koliko ćete potrošiti. Međutim, nešto s puno pažnje će imati veliki učinak, veći nego zaista skupi poklon“, komentirao je Sean Wood, direktor komunikacija portala Cupid.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.