Kako prenosi BBC, istraživači iz Teksasa i Minnesote anketirali su blizu 1.000 ljudi kako bi otkrili koje signale šalju potrošačke navike.
Otkrili su da muškarci kupuju luksuzne predmete kako bi privukli pažnju suprotnog spola, što nije slučaj sa ženama. Američki znanstvenici su potvrdili, kao što su i očekivali, da je ženama privlačniji muškarac koji posjeduje "Porschea", od muškarca koji vozi "Hondu Civic".
One, međutim, dobro znaju da oni imaju na umu samo provod, eventualno kraću romansu, ali da nisu za dugoročniju vezu. "Kada žena razmišlja o braku, upadljiv sportski automobil neće imati nikakvu prednost nad običnim automobilom", kaže Daniel Bill, koautor studije i asistent psihologije na Sveučilištu Rice.
Za razliku od muškaraca, žene ne kupuju luksuzne predmete da bi privukle potencijalnog partnera. "Svakako da žene troše puno novca na luksuz, ali one to ne čine iz istih razloga kao i muškarci", objasnila je Jill Sanday, voditeljica studije i asistentica marketinga na Teksaškom sveučilištu u San Antoniju.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.