Muškarci koji kupuju skupe i blještave sportske automobile možda imaju više uspjeha u sklapanju prvih poznanstava, ali ih žene kasnije ne smatraju 'materijalom' za brak, prenosi BBC.
Znanstvenici sa sveučilišta u Teksasu i Minnesoti proveli su među tisuću ljudi istraživanje o utjecaju potrošačkog ponašanja. Ustanovljeno je da su muškarci spremni kupovati luskuzne stvari koje im predstavljaju svojevrsni kratkoročni "znak za parenje", ali žene to nisu spremne raditi kako bi privukle muškarce.
Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu "Journal of Personality and Social Psychology".
Američki znanstvenici spoznali su da su muškarci s luksuznim automobilima, poput Porschea, 'na prvu' privlačniji od muškaraca koji voze, primjerice, Hondu Civic. Međutim, žene su jednako tako svjesne kakve su muškarčeve namjere kada se tako ponaša, navodi se u studiji, jer oni kasnije gube na privlačnosti. "Kada žene razmatraju mogućnost dulje veze, muškarci s luksuznim automobilima nemaju nikakvu prednost u odnosu na one koji voze 'obične' aute", rekao je autor studije, profesor psihologije Daniel Beal.
Prema studiji, ponašanje muškaraca sa skupim i blještavim automobilima može se usporediti s onim pauna koji u trenutku spremnosti za parenje pokazuje svoje raskošno perje.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.