Najnovije istraživanje objavljeno u Journal of Consumer Research pokazalo je zašto žene lakše prelaze na vegetarijansku prehranu od muškaraca, prenosi
javno.hr
Naime, istraživači s nekoliko američkih sveučilišta su otkrili snažnu vezu između mesa, posebno onog koje potječe od mišića životinje, poput odreska – s osjećajem muškosti.
Sudionicima istraživanja se u zadatak dalo da povežu određene pojmove s vrstama hrane poput mesa i mlijeka, a pritom je otkriveno da se mesu za razliku od primjerice povrća, pridaje više pojmova koji se inače vežu za muškarce i njihovu macho, izrazito „mušku“ prirodu. Otkriveno je i da kada ljudi razgovaraju o mesu koriste riječi kojima bi inače opisali muškarce, kao i da sudionici ocjenjuju muškarce koji jedu meso više macho od onih kojima se meso ne nalazi na jelovniku.
Valja imati na umu da je većina sudionika istraživanja s područja SAD-a i Velike Britanije, no istraživači su proučili i pojmove 23 jezika svijeta koji se koriste za meso, i otkrili da su ti pojmovi većinom povezani s muškim rodom.
„Za snažne, tradicionalne, macho muškarce, crveno meso je snažno, tradicionalno, macho. Soja nije“, navodi se u istraživanju.
Inače, ovo nije prvo istraživanje koje je povezalo macho osjećaje i meso. Prošle godine, Appetite journal je objavio istraživanje koje je pokazalo da čak i vegetarijanci ocijenjuju druge vegetarijance kao one koji su čedni i moralni, ali manje macho.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.