Sve je počelo u subotu navečer, kada je, prilikom polijetanja iz Zagreba za Dubrovnik, s promjenom aviona u Splitu, putnu torbu predao službenici na Plesu, koja mu je rekla da će torbu poslati za Dubrovnik, a da se on u Splitu ponovno 'prijavi'. Tako je i učinio. No, dolaskom u Zračnu luku Dubrovnik - hladan tuš.
Na traci za međunarodne letove ugledao je svoju torbu, otvorenu i prekopanu, u kojoj je nedostajao 'tablet' s pripadajućom torbicom i punjačem te šteka cigareta. Uzrujan zbog krađe obratio se Službi za korisnike Croatia Airlinesa te upitao ih kad će mu vratiti stvari koje su mu otuđene ili nadoknaditi štetu.
Na njegovo zaprepaštenje, iz Croatia Airlinesa stigao je odgovor da im je žao, ali da mu neće nadoknaditi štetu za izgubljen tablet jer za 'takve predmete nisu odgovorni' kao ni za bilo koju štetu nastalu u vezi s njima te ga opomenuli da tablet, kao i druge vrijedne i lomljive osobne stvari, uopće nije smio držati u predanoj prtljagi. Za cigarete su ga tražili račun kupnje te njegove bankovne podatke. Napomenuli su mu, eto da zna za ubuduće, kako prtljagu može dodatno osigurati, pa bi mu onda u takvim slučajevima osiguravajuća tvrtka isplatila naknadu štete.
'Zbilja mislite da čuvam račun od cigareta? Još mi idete prodavati osiguranje prtljage da je vaše osoblje neprovjereno i da prtljaga nije sigurna! Nakon bezbrojnih slijetanja u Split i četverosatne vožnje do Dubrovnika, bez ikakve naknade, gdje vozač autobusa odbija voziti kroz Mokošicu (dubrovačko prugradsko naselje o.a.), pa još moram platiti i taksi, te ovog incidenta, možete se samo nadati da ću ikad više koristiti Vaše usluge!', odgovorio im je naš čitatelj objasnivši da je privatni tablet stavio u torbu koju je predao s obzirom da je u ručnoj već imao službeni, zajedno sa službenim laptopom.
Uvidom u e-mailove koje nam je proslijedio, tu je komunikacija između njih završila, a on se već pomirio s tim da mu osobne stvari neće biti vraćene. No kako nada umire posljednja, možda se ipak nađe pošteni nalaznik...
/DB/
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.