Novi model financiranja

Na zagrebačkoj katedrali uskoro će osvanuti - reklamni plakati

U Zagrebačkoj nadbiskupiji odlučili su osmisliti model financiranja po uzoru na brojne europske gradove, gdje se obnova sakralnih objekata financira postavljanjem reklama, javlja tjednik Nacional.

Na zagrebačkoj katedrali uskoro će osvanuti - reklamni plakati
Među prvim tvrtkama koje će postaviti svoje reklame su Pliva, Croatia osiguranje i Zagrebački holding, a one bi se trebale nalaziti na čeličnoj skeli južnog tornja zagrebačke katedrale Sv. Stjepana. Radi se o novom projektu kojim se želi motivirati kompanije da financijski potpomognu obnovu katedrale koja proteklih godina zbog nedostatka novca ide vrlo sporo.

Ipak, s obzirom na to da se radi o katedrali, u Crkvi su se odlučili na malo konzervativniji pristup, pa tako na njezin toranj neće biti postavljena klasična reklama, već grafički prikaz katedrale nakon obnove, dok će samo na dnu biti ime tvrtke sponzora obnove, dimenzija 14 x 14 četvornih metara. Iako ni Zagrebačka nadbiskupija ni tvrtke donori ne žele otkriti s koliko su novca potpomogle obnovu katedrale, marketinški stručnjaci smatraju kako se radi o vrlo efikasnom načinu za prikupljanje prihoda za obnovu piše Nacional.

Katolička crkva je prije nekoliko godina pokušala ubrzati obnovu apelirajući na vjernike da doniraju plastičnu ambalažu, no ta inicijativa pokazala se potpuno neuspješnom.
  • Autor: Nacional
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 10.05.2011 16:41
  • Posljednja izmjena: 10.05.2011 16:40
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.