Trendovi

Ne nasjedajte! Evo kako vas 'vozaju' na rasprodajama!

Postoje razni trikovi kojima nas trgovci "mame" da potrošimo više od onog što smo planirali. Sezonska sniženja i rasprodaje su počele, no s njima treba biti oprezan, jer upravo su akcije i rasprodaje izmišljene da bi zavele kupce. Postoje razni trikovi kojima nas trgovci "mame" da potrošimo više od onog što smo planirali.

Ne nasjedajte! Evo kako vas 'vozaju' na rasprodajama!
Kako su počela sniženja, možemo i na raznim izlozima vidjeti "vrišteće" napise o sniženjima. "Do 50%", "do 70%"... No, obraćate li pozornost na ovaj sitni "do"?
Upravo je u tom malom "do" zamka. Obratite pozornost na ta sitna slova jer tek je jedan mali dio robe snižen 50%, ili 70%, a ostalo je sniženo 20 ili 30%.

Pripazite i na onaj broj 99 na cijenama. Cijene tipa 69,99 pomiču granicu za osjećaj da je nešto skupo.

Iako je naizgled riječ o vrlo primamljivoj ponudi, "2 za 3", ili neka slična primamljiva akcija najčešće je samo trik kojim se trgovci pokušavaju riješiti robe koja im se jako slabo prodaje.
Ne nasjedajte na ponudu u kojoj se kaže da ćete, ako nešto naručite u idućih pola sata, dobiti i set noževa, potpuno besplatno. Taj je "poklon" sigurno uračunat u cijenu proizvoda ili poštanske troškove i ne isplati se trošiti zbog njega.
Većina trgovina kupce "tjera" da se kreću s desne strane prema lijevoj, što je usko povezano i s načinom vožnje na desnoj strani ceste. Upravo na toj desnoj strani nalaze se i najskuplji artikli.

Jeste li primijetili kako su napisi o sniženjima uvijek izrazito crvene boje? To je još jedan od trikova kako primamiti kupce u trgovinu. Nijanse crvene, narančaste i žute u izlozima privlače, pozivaju da uđete u trgovinu, no jednom kad kupci uđu, sve je u plavim i zelenim tonovima kako bi se potaknulo na veću potrošnju.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: ilustracija
  • Objavljen: 02.07.2014 00:16

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.