Ako imate problema s nadređenima zbog učestalih pauza ili vam kolege prigovaraju što svako toliko protegnete noge po uredu, uputite ih na istraživanje tvrtke Draugiem Group koja se bavi društvenim mrežamaKoristeći aplikaciju DeskTime, proveli su eksperiment kako bi utvrdili koje to navike imaju njihovi najučinkovitiji zaposlenici.Utvrdili su da zaposlenici koji ulaze u top 10 posto najučinkovitijih nisu oni koji ostaju raditi prekovremeno. Štoviše, najučinkovitijima su se pokazali oni koji nisu radili (vremenski) ništa više nego ostali pa čak niti punih osam sati, već su stalno bili na pauzi.
Konkretno, nakon svake 52 minute posla bili su 17 minuta na pauzi.
Čini se kako formula za učinkovitost nije raditi dulje, nego raditi pametnije s učestalim pauzama. Kao da smo to podsvjesno i znali.
Zaposlenici koji su davali najbolje rezultate te 52 minute nisu se izvlačili nego su davali sve od sebe i intenzivno se posvećivali poslu, a tijekom odmora su dopuštali da im se um opusti i obnovi kako bi bili spremni za novu radnu rundu. Za potpuni odmor bitno je tih 17 minuta provesti dalje od kompjutora, znači, ne provjeravati e-poštu, ne gledati filmiće na YouTubeu, već razgovarati s kolegama, prošetati oko ureda, pročitati koje poglavlje knjige.
Stručnjaci savjetuju poduzeti sljedeće korake:
- Napravite raspored i u idealnom slučaju odredite da ćete uzeti pauzu svake 52 minute.
- Navinite alarm da vas podsjeti da je vrijeme za pauzu, ali i za povratak s pauze
- Složite realističnu listu poslova koje morate obaviti.
- Odredite koji su vam prioriteti, a ostale stvari koje iskrsnu obavite poslije.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.