Riječ je o kvaru na ventilu motora koji je dio pneumatskog sustava. Zrakoplov je iz Kopenhagena za Zagreb trebao poletjeti u petak oko 11,30 sati, a stigao je u subotu iza ponoći.
Glasnogovornik Janušić navodi kako u Kopenhagenu pružatelj usluga tehničkog održavanja, skandinavski SAS, nije imao rezerni ventil, pa je odlučeno da se zamjenski dio pošalje iz Zagreba.
Njega su donijela dva mehaničara Croatia Airlinesa redovitom linijom Zagreb - Bruxelles, koja je preusmjerena do Kopenhagena.
Dio putnika iz Dasha s leta Kopenhagen - Zagreb u međuvremenu je preusmjeren na druge letove partnerskih kompanija, a dio putnika je s desetak sati zakašnjenja u Zagreb je prevezen linijom Croatia Airlinesa kojom su stigli mehaničari.
Budući da su u Zagreb stigli nešto iza ponoći, 22-oje tzv. transfernih putnika smješteno je u hotel, a putovanje do krajnjeg odredišta nastavili su u subotu.
Zrakoplov Dash 8-Q400, nakon što su mu mehaničari zamijenili rezervni dio, prazan se vratio u Zagreb. Na njemu je obavljen planiran tehnički pregled nakon kojeg je ponovno uključen u promet Croatia Airlinesa na liniji Zagreb - Beč.
Glasnogovornik CA Janušić ističe da se sve zrakoplovne kompanije svakodnevno suočavaju s tehničkim kvarovima na zrakopolovima.
Kako je istaknula Agencija za istraživanje zrakoplovnih nesreća, kvarovi su na tim zrakoplovima zabilježeni u 16 slučajeva.
U Agenciji ističu da zrakoplov ima europsku i kanadsku licenciju za sigurnost prometa te je kao takav - siguran. "U ovom trenutku tehnička pouzdanost tog tipa zrakoplova koji se prati u Croatia Airlinesu, koji je dio njihovog svakodnevnog praćenja tog zrakoplova, na nivou je svjetskog standarda, znači svjetskog standarda za taj tip zrakoplova. U ovom trenutku tu nema nekih odstupanja ni trendova koji ukazuju da bi tu trebalo biti neke zabrinutosti za bilo koga tko rabi taj zrakoplov", rekao je Denis Šovagović", pomoćnik direktora Agencije za civilno zrakoplovstvo.