“Sezona je dobra, ima jednako kruzera, hoteli su puni, vrijeme je također dobro, moj lokal radi čak i malo bolje nego lani”, kategoričan je jedan od vlasnika ugostiteljskog objekta na Stradunu, koji je želio ostati anoniman.
“Oni koji rade lošije sigurno ne rade lošije zbog loših gostiju, već zbog svojih pogrešaka u zapošljavanju ili u koncepciji lokala”, dodaje naš sugovornik.
“Kad imate tri objekta brze prehrane u krugu od 50 metara, i svi imaju istu ponudu, pa nije za očekivati da će svi raditi onako kako su zamislili u nekom idealnom scenariju”, nastavlja, te dodaje da se možda radi o spinu nekih ugostitelja koji ovako pravdaju neke svoje loše poteze.
Konačan pravorijek morati će dati Državni zavod za statistiku koji se bavi analizama ovoga tipa, a do tada ostaje radiiti raditi i samo raditi....
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.