Njemačka je zbog sumnje o kršenju pravila tržišnog natjecanja pokrenula prvu službenu istragu protiv Facebooka, piše Reuters.

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu s 1,6 milijardi mjesečno aktivnih korisnika, koja prihode ostvaruje od oglašavanja. Za učinkovitije oglašavanje i targetiranje koriste se osobnim podacima o navikama, stavovima i aktivnostima svojih korisnika iz njihovih objava.
Njemački antitrutskovski ured sumnja da Facebook pritom zloupotrebljava dominantnu poziciju na tržištu i osobnim podacima korisnika ne raspolaže na transparentan način.
“Za internetske servise koji se financiraju oglasima, podaci o korisnicima su izrazito važni”, kazao je šef njemačkog federalnog ureda za nadzor kartela Andreas Mundt.
“Postoje inicijalne sumnje da Uvjeti korištenja Facebooka nisu u skladu s regulativom o zaštiti podataka”, navodi se u službenom priopćenju povodom pokretanja istrage.
Iz ureda su i službeno istaknuli da postoje ozbiljne sumnje oko toga jesu li korisnici Facebooka primjereno informirani o tome na koji način društvena mreža koristi njihove osobne podatke, što bi moglo značiti da je Facebook već u prekršaju nekih od strogih njemačkih zakona o zaštiti podataka.