Povijest u sličicama

NK Hajduk dobio album sa samoljepljivim sličicama

NK Hajduk dobio album sa samoljepljivim sličicama
Hajduk je dobio vlastiti klupski album sa samoljepljivim sličicama, prvi koji obuhvaća cijelu povijest kluba. Radi se o projektu čija je se realizacija spominjala uoči proslave stogodišnjice kluba, no izdavanje albuma je tada poput brojnih drugih planova zapelo, a nakon toga cijela stvar je pala u zaborav. Ipak, Hajdukov Odjel za marketing je nedavno odlučio kako bi bilo dobrorevitalizirati ovu ideju koja će već sutra ugledati svijetlo dana. Cijeli projekt je realiziran u suradnji s tvrtkom Tekma d.o.o.  iz Rijeke i Slobodnom Dalmacijom, a treba istaknuti da su upravo oni uložili svoja sredstva u realizaciju ideje, dok će se dobit dijeliti pola - pola.

Cijena albuma je 10 kuna, dok kesica s pet sličica košta četiri kune. Sve koje popune album Hajduk će nagraditi zanimljivim poklonima. Na predstavljanju ovog projekta nisu govorili o potencijalu zarade, no neke neslužbene procjene kažu da bi Hajduk mogao u kasu spremiti do milijun kuna od ovog projekta. Tekma d.o.o je za početak tiskala 500 tisuća sličica i 50 tisuća albuma koji će se distribuirati diljem cijele Hrvatske na kioscima Tiska i Slobodne Dalmacije.

- Ovo je prvi put da jedan nogometni klub prikazuje svoju povijest u sličicama. Ponosni smo na to i nadamo se da će projekt uspjeti - kazao je na predstavljanju ovog projekta predsjednik Hajduka Marin Brbić.

- Ovaj trenutak je za mene vrlo emotivan jer projekt ima posebnu težinu i sigurno će biti zabilježen u povijesti kluba. Uvjeren sam da će ovaj album naići na izuzetan odaziv u javnosti, posebno kod naših navijača. Izvedba je bila dosta zahtjevna, ali uspjeli smo u relativno kratkom roku sve realizirati. Moram napomenuti da je Jurica Gizdić dao poseban obol, on je hodajuća enciklopedija Hajduka i svojim savjetima je dao posebnu crtu projektu. Album ima edukativni karakter, željeli smo da dizajn bude vrhunski, te da sadržaj bude zanimljiv, čak zanimljiviji roditeljima nego djeci jer će se oni kroz album vratiti u svoje djetinjstvo. Svaka peta kesica će imati dodatni poklon u vidu tetovaže s 24 motiva vezana za Hajduk. Ovaj projekt je naslonjen i na djecu, predstavlja jedan alat s kojim će Hajduk doći do onih najmlađih kojima će on biti još jedna aktivnost koja poprima zabavnu notu - pojasnio je direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić.

Jedan od ljudi koji su uvelike doprinijeli realizaciji cijelog projekta je dizajner Žarko Tičinović.

- Zahvaljujem se cijelom timu, napravili smo album iz ljubavi i iz dišpeta, najviše bih se zahvalio Ivi Bonkoviću koji je jednako vrijedan autor ovog projekta, te Jurici Gizdiću koji je doveo album do toga da je on zapravo povijesna činjenica Hajduka, odnosno album za početnike kroz kojeg se djeca mogu upoznati s onim o čemu su im roditelji pričali. Najbolji primjer su europske utakmice. Svatko tko popuni ovaj album, poslat će sto praznih kesica sa svojom slikom i dobit će nazad samoljepljivu sličicu, sa svojom slikom u dresu Hajduka. Tek tada je album popunjen - zaključio je Tičinović.

Božo Pavković/Dalmacijanews.com
  • Autor: dalmacijanews.com
  • Foto: CROPIX
  • Objavljen: 21.05.2013 19:42
  • Posljednja izmjena: 21.05.2013 19:36
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.