Agonija našeg sugrađanina počinje krajem travnja, kada je dobio instalacijski paket za Flat Internet, koji je kupio za vrijeme akcije uz koju se za 90 kuna mogao uzeti i ponuđeni smartphone na što je odmah pristao. "Istog dana kada sam spojio internet, zvao sam službu za korisnike, gdje su mi rekli da će mobitel stići poštom kroz par dana."
Taj rok je prošao početkom svibnja, kada je naš sugrađanin počeo zvati službu za korisnike u razdobljima od pet dana, te je dobio sve moguće odgovore, od "slanje je jučer počelo“, do "problem je u City Expressu, mi smo njima već proslijedili pošiljku“.
Na zahtjev da mu se da broj pošiljke pa da on osobno pokuša saznati gdje je zapravo njegov aparat, nije mu odgovoreno, jer unutar ovog providera nije uspio doći do nikoga tko je ovlašten za davanje takvih podataka. "Pokušao sam sve, osim poći u T-centar i tamo napraviti scenu, zvao sam sve, slao mailove, prije sedam dana sam dobio odgovor da će mi se javiti kad išta saznaju“, ogorčeno iznosi svoju situaciju, ističući da ga nitko nije u životu nije toliko zavlačio, i da više ni sam ne zna što učiniti.
Nadamo se kako će ova situacija biti brzo riješena i da će mobitel stići na pravu adresu.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.