Čovjek protiv sustava

OGORČENI KORISNIK: T-com traži da im plaćam unaprijed

Jedan čitatelj PortalOko.hr-a, koji već duže vrijeme pokušava dobiti bitku sa Tcom-om, opet nam se javio na redakcijski mail, ovaj puta razočaran činjenicom da mu ovaj operater naplaćuje uslugu za koju je i sam operater priznao da mu je nije pružio.

OGORČENI KORISNIK: T-com traži da im plaćam unaprijed

Tako je prilikom računa za korištenje interneta osim nespornog iznosa koji ovaj korisnik ne poriče, dodana stavka naplate mobilnog uređaja, koji korisniku nikada nije isporučen.  Time je korisniku račun uvećan za gotovo 30% u odnosu na njegovu potrošnju. Razgovorom sa službom za korisnike, u više navrata rečeno mu je da podnese i pismeni zahtjev o žalbi, te da će taj problem biti riješen u za to predviđenom roku. Žalbeni zahtjev je upućen te mu je dodijeljen broj T2012052500ER još 28. svibnja, uz poruku da će na svoj mail biti obaviješteno statusu žalbe u roku od 15 dana. 



Prema njegovoj izjavi, posjetio je i T centar, u kojem su mu potvrdili da je njegova žalba zaprimljena još sredinom svibnja, ali da njihov sustav tvrdi da je sve u redu to jest da je njegov aparat njemu uredno dostavljen.

Na zahtjev da popriča sa voditeljem poslovnice rečeno mu je „ da takvu osobu oni nemaju, pa se s njome dakle ne može razgovarati već sve pritužbe idu preko govornih automata ili njima u poslovnicama“.

„Hoće da im unaprijed platim, pa zna se kome se plaća prije korištenja usluga“ dodao je naš sugrađanin, te naglasio da će kada i ako ikada dobije ovaj uređaj, poklonit ga nazad ovom operateru jer njegovo poštenje i živci koje je potrošio nemaju cijenu.


račun t-com N.N.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Ilustracija
  • Objavljen: 16.06.2012 09:36
  • Posljednja izmjena: 16.06.2012 09:37

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.