Oglašivači napuštaju tisak i radio

Online oglašavanje u porastu za čak 131 posto

Hrvatsko tržište oglašavanja je među rijetkima kod kojih se negativni trend nastavlja kontinuirano od 2009. godine objavilo je danas Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Online oglašavanje u porastu za čak 131 posto
"U 2009. godini pad u odnosu na prethodni period, prema procjeni HURA-e, iznosio je čak -18 posto. Pad se u 2010. godini nastavio sa -6 posto, i u 2011. za daljnjih -5 posto. Najveći gubitak od -16 posto bilježe tiskovine. Razlozi leže u općem padu čitanosti i sukladno tome dosegu poglavito magazinskih izdanja, te odljevu oglašavačkih budžeta na internet", stoji u priopćenju HURA-e.

Prema njihovim podacima online budžeti rasli su za čak 131%, no riječ je o relativno malim apsolutnim brojkama.

Investicije u radio smanjene su za - 11 posto, dok se u segmentu vanjskog oglašavanja bilježi pad od -16 posto usprkos izborima koji tradicionalno povećaju potrošnju u ovom tipu medija. Najstabilnija je potrošnja na televizijama s minimalnim padom od -1 posto.

"Oglašivači u Hrvatskoj su tradicionalno usmjereni televizijskom oglašavanju na koje odlazi gotovo polovica ukupnog volumena. Razlog leži u najnižoj cijeni po dosegu, budući da je po konzumaciji medija, TV najjači medij s prosjekom od preko 5 sati dnevno gledanja televizijskog programa na ukupnoj populaciji", stoji u priopćenju.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Ilustracija
  • Objavljen: 07.05.2012 14:48

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.