"U 2009. godini pad u odnosu na prethodni period, prema procjeni HURA-e, iznosio je čak -18 posto. Pad se u 2010. godini nastavio sa -6 posto, i u 2011. za daljnjih -5 posto. Najveći gubitak od -16 posto bilježe tiskovine. Razlozi leže u općem padu čitanosti i sukladno tome dosegu poglavito magazinskih izdanja, te odljevu oglašavačkih budžeta na internet", stoji u priopćenju HURA-e.
Prema njihovim podacima online budžeti rasli su za čak 131%, no riječ je o relativno malim apsolutnim brojkama.
Investicije u radio smanjene su za - 11 posto, dok se u segmentu vanjskog oglašavanja bilježi pad od -16 posto usprkos izborima koji tradicionalno povećaju potrošnju u ovom tipu medija. Najstabilnija je potrošnja na televizijama s minimalnim padom od -1 posto.
"Oglašivači u Hrvatskoj su tradicionalno usmjereni televizijskom oglašavanju na koje odlazi gotovo polovica ukupnog volumena. Razlog leži u najnižoj cijeni po dosegu, budući da je po konzumaciji medija, TV najjači medij s prosjekom od preko 5 sati dnevno gledanja televizijskog programa na ukupnoj populaciji", stoji u priopćenju.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.