U knjizi, koja je već godinama literatura na brojnim sveučilištima, obrađeni su politički odnosi s javnošću, predsjedničke kampanje,

dr. Zoran Tomić
međunarodna politička komunikacija, personalizacija politike i profesionalizacija političke komunikacije. Uz ove nove cjeline, dr. Tomić je bitno osvježio i dopunio stara poglavlja poput teorije odnosa s javnošću (akteri, instrumenti, učinci političke komunikacije), mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje.
Dr. B. Spahić o knjizi kaže da je "značajan doprinos znanosti na području političke komunikacije“, a dr. M. Sapunar ističe kako je dr. Tomić potvrđen kao izvrstan teoretičar, ali i uspješan praktičar na području političke komunikacije jer je organizirao i vodio brojne pobjedničke kampanje.
Pored navedenih, i drugi recenzenati knjige ugledniji profesori s ovog područja u regiji prof. dr. Ivan Tanta, prof. dr. Aleksandar Bogdanić, prof. dr. Đorđe Obradović i prof. dr. Damir Kukić, slažu se da su "Osnove političkog komuniciranja" literatura studentima, ali i praktičan vodič praktičarima.
Oni se slažu da je knjiga posebno važna aktivnim političarima koji kroz knjigu mogu poboljšati svoju političku komunikaciju a samim time i političke učinke. Knjiga od 540 stranica izišla je u izdanju izdavačke kuće Synopsis.

Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.