1. Dizajneri plaćaju poznatim osobama da dođu na njihove revije
S dolaskom celebrityja dolaze i mediji, koje je teško dovući na svoju reviju tijekom fashion weeka, kad se dnevno održava hrpa događaja. A što je veća zvijezda, to više košta, ali je i bolja popraćenost.
2. Modeli rade besplatno
Modeli koji su tek zakoračili u svijet mode često rade za manje prestižne ili nove dizajnere, te nisu plaćeni za svoj rad. Umjesto toga dogovore se za 'trampu' i dobiju komade odjeće u protuvrijednosti prethodno dogovorenog honorara. Ako im se pak ne sviđa odjeća tog dizajnera, nemaju o čemu pregovarati.
3. Urednici posuđuju odjeću i modne dodatke kako bi ih nosili na revijama
Većina urednika ne zarađuje basnoslovne svote, pa se, ako ne dolaze iz bogatih obitelji, moraju osloniti na posudbe i poklone dizajnera kako bi se sredili dovoljno dobro da ih fotografiraju i objave u medijima.
4. Odlazak na reviju ima više veze s tim da budete viđeni, nego da vidite odjeću
Činjenica je da ćete vjerojatno bolje vidjeti odjeću online, a i nakon revije ionako će različiti urednici odabirati komade i pokazivati ih u svojim izdanjima, prije nego ćete ih moći kupiti. U svakom slučaju, odlazak na reviju stvar je prestiža i toga da se zabilježi (po mogućnosti fotografijom) vaš dolazak, druženje s ljudima (i upoznavanje novih), te mogućnost da na društvenoj mreži objavite gdje ste i s kime.
5. Mjesto na kojem sjedite je od apsolutne važnosti
Društveni status može se iščitati po sjedećim mjestima, od prednjeg reda na kraju piste i od kraja piste prema početku. Na njujorškom Fashion Weeeku, prednje sjedalo s lijeve strane, na kraju piste, uvijek je rezervirano za Annu Wintour - urednicu Voguea. Glavni urednici i vodeći ljudi iz svijeta mode obično zauzimaju prvi red, kao i slavne osobe i veliki (bogati) kupci. Ako neki urednik završi na mjestu koje smatra degradirajućem, zahtijevat će bolju poziciju, što često može završiti verbalnim ispadima, ali i napuštanjem revije.
6. Nikad nema ničeg dobrog u poklon-vrećicama na odlasku
Osobe iz prvih redova obično dobiju poklončiće nakon revije, no ne brinite, obično je riječ o prilično neinspirativnim stvarima kao što su predmeti s logom dizajnera ili sponzora, koji najčešće plate dodatne novce kako bi ih se uključilo u ove poklon-vrećice. Ponekad će se unutra naći kupon za laserko uklanjanje dlačica na licu, no te stvari rijetko tko iskoristi. Primatelji poklona, vrećice većinom proslijede asistentima ili ih jednostavno ostave na reviji.
7. Najčešće svi raspravljaju o tome koliko im je dosta fashion weeka
Svakodnevni posao uređivanja časopisa ili portala ne prestaje samo zato što vi trebate svakodnevno posjećivati desetodnevni fashion događaj.
8. Odjeća koju vidite na pisti vjerojatno nije ono što ćete vidjeti u trgovinama
Nema veze koliko se modnim urednicima svidjelo ono što su vidjeli, ako to prodavaonice ne kupe, nikad se neće naći u širokoj prodaji. Trgovine često naime traže od dizajnera da naprave neke preinake kako bi bilo više prodavano.
9. Svugdje ima besplatnog alkohola
Na partyjima, naravno, ali i na samim revijama, u posebnim sponzorskim dijelovima koji su namijenjeni modnim urednicima kao mjesto predaha između revija. Pa se, ako niste oprezni, vrlo lako možete napiti, jer iako tamo bude i hrane, ljudi je rijetko jedu... dok se oko pića nimalo ne srame.
10. Revije redovito kasne
Revije uvijek počnu barem 15 minuta poslije predviđenog vremena, a najčešće oko pola sata. Ponekad se radi o tome da dizajner čeka nekog posebno važnog urednika ili kupca, ponekad se modeli još uređuju ili se pak još šiva odjeća (većina dizajnera radi preinake do posljednjeg mogućeg trenutka). Iznimke su jedino revije Marca Jacobasa i Oscara de la Rente, jer su oni toliko važni da biste bili ludi da zakasnite i propustite nešto.