„Dosad je Zračna luka Dubrovnik imala prostor Croatia Airlinesa koji je nudio usluge prodaje karata za Lufthansa grupu i Croatia Airlines. Budući kako Zračna luka Dubrovnik tu uslugu pruža za preko 20 aviokompanija, mi smo odlučili sinergijski da cijeli posao preuzme ZL Dubrovnik čime se tehnički otvorila mogućnost puno većeg dijapazona usluga za žitelje naše županije,“ izjavio je.
Maslać je podsjetio kako je ZL Dubrovnik i dosad bila prva adresa oko pitanja vezanih uz zračni promet, no sad se otvara i u okviru suradnje s Obzor putovanjima ne samo mogućnost prodaje karata ja jednom mjestu, kako Lufthanse i Croatia Airlinesa te još 20 kompanija, te defacto svih zrakoplovnih karata. No, i cijeli dijapazon drugih usluga poput organiziranja putničkih aranžmana koje će u budućnosti biti moguće organizirati temeljem zahtjeva svih žitelja Dubrovačko-neretvanske županije.
Kako kaže, ovaj je potez svojevrsna priprema na još jedan potez, a to je liberalizacija ground handling usluga.
„Samim time Zračna luka optimizira svoje poslovanje i čini ga optimalnim za nadolazeća vremena,“ dodao je Maslać.
Žabo je izjavio kako se radi o slijeđenju svjetskih trendova vezanih uz organizaciju putovanja i realizaciju usluge, a zahvaljujući sinergiji komplementarnih djelatnosti ZL Dubrovnik, Ca i Obzor putovanja, čiji je rezultat uspostavljanje zajedničkog centra za putovanja gdje će putnici moći realizirati sve svoje usluge koje su im potrebne uz kupovinu karata, ali i turističkih i ostalih aranžmana.
„Namjera nam je na optimalan način podići razinu usluge, kako stanovnicima Grada i Županije, tako i svim posjetiteljima ovog kraja. Navedenim ćemo korisnički doživljaj samih korisnika ZL i naših putnika dići na višu razinu,“ izjavio je.
Turčić je kazala kako Obzor putovanja, kćer tvrtka CA, kontinuirano posluje 30 godina.
„Imamo bogato iskustvo u organizaciji putovanja i prodaji zrakoplovnih karata. Travel centar će koristiti naše tehnologije i znanje kako bi i Gradu i cijeloj županiji omogućili jedan centar u Dubrovniku, bez poziva u bilo koji drugi grad, a prema potrebama i navikama putnika iz ove regije,“ izjavila je.
Odgovarajući na novinarska pitanja, Maslać je kazao kako je travel centra fizički smješten tamo gdje je dosad bila poslovnica CA. Nudit će iste usluge, ali puno veći dijapazon usluga će biti moguće napraviti na tom šalteru, a bit će istaknuti i telefonski broj te e-mail adresa kako bi svi korisnici usluga biti u mogućnosti na razne načine kontaktirati,“ izjavio je Maslać.
Također, travel centar će raditi tijekom cijele godine.
U povodu otvorenja zajedničkog centra za putovanja, CA putnicima nudi popust od 20 posto za sve svoje izravne letove iz Dubrovnika u ovogodišnjem ljetnom redu letenja. Popust se može ostvariti za kupnju od 1. do 15. lipnja ove godine korištenjem promo koda DUBROVNIK 20 prigodom kupnje karata u centru za putovanja, na internetskim stranicama CA, preko mobilne aplikacije CA i na ostalim prodanim mjestima tvrtke.