Stručnjaci su otkrili kako su žene sklonije crvenoj i nijansama roze boje kada ovuliraju – odnosno kada su najplodnije – kako bi privukle partnera. "Tek su nedavno psiholozi i stručnjaci iz drugih područja počeli podrobnije razmatrati vezu crvene boje i ponašanja", rekao je Andrew Elliot, profesor psihologije na sveučilištu Rochester, te dodaje: "Fascinantno je kako nešto tako sveprisutno poput boje može imati učinak na naše ponašanje bez da smo toga svjesni".
Stručnjaci sa kanadskog sveučilišta British Columbia u svoje su istraživanje uključili 124 žene koje su odgovarale na upitnik o boji odjeće te kada su posljednji put imale mjesečnicu. Otkrili su kako su žene, kod kojih je postojala najveća šansa za trudnoću, bile znatno sklonije nošenju crvene ili roze majice, u usporedbi sa ženama kod kojih je rizik od trudnoće bio niži.
Kod onih ispitanica koje su nosile crvenu odjeću i odjeću u nijansama roze boje postojala je tri puta veća sklonost da su na vrhuncu plodnosti, nego kod žena koje su nosile druge boje.
A ova ženska sklonost crvenoj boji u određenim danima mjeseca nije uzaludna. Istraživanje koje je provela stranica za online upoznavanje OkCupid otkrilo je kako su žene koje su na profilnoj slici imale na sebi crvenu odjeću češće dobivale poruke i pozive na izlazak, u odnosu na sve ostale boje odjeće.
Studija francuskog sveučilišta Southern Brittany podupire te rezultate. Stručnjaci su pitali 64 žene da digitalnim putem promijene boju majice na svojoj profilnoj fotografiji svaka dva tjedna, tijekom godinu dana. Otkrili su kako je crvena boja majice dovela do 21 posto više privatnih poruka zainteresiranih samaca, u usporedbi s 14 do 16 posto poruka koje su dobile žene u crnim majicama, bijelim, plavim, žutim ili zelenima.
I istraživanje američkog sveučilišta Rochester ide u istom smjeru. Naime, njihovi su stručnjaci otkrili kako muškarci atraktivnijima smatraju žene u crvenoj odjeći te su skloniji pozvati ih van, prenosi
ordinacija.hr
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.