ACI MARINE

Ove godine nautički turizam bio je izrazito popularan te se pokazao ključnim za spas turističke sezone

Izolacija i sigurnost koje nudi nautički turizam ove godine pokazali su se ključnima za brojne turiste koji su odlučili ploviti Jadranom

Ove godine nautički turizam bio je izrazito popularan te se pokazao ključnim za spas turističke sezone

Nautički turizam na Jadranu zaživio je ove godine u svibnju dolascima turista s uobičajenih tržišta kao što su Slovenija, Austrija i Njemačka. Interes ove godine bio je značajan, unatoč svemu, čemu svjedoči činjenica da su u ACI-ju upite za dolazak u njihove marine dobivali svakodnevno. Iako je zasad nemoguće dati projekcije ukupnog prometa s obzirom na neizvjesnost posezone, dosad je sezona pokazala da je nautički turizam ove godine najsigurniji izbor godišnjeg odmora za koji su se mnogi odlučili.

Kako bi gostima omogućili siguran i ugodan boravak, ACI je uložio vrijeme i trud u pripremu brojnih pogodnosti koje za cilj imaju potaknuti i strane i domaće nautičare na plovidbu Jadranom. U skladu s time, tijekom lipnja uveli su povoljnije uvjete koji vrijede za sve 22 marine u Hrvatskoj, pa su tako nautičari sa stalnim godišnjim vezom ostvarili pravo na besplatan dnevni vez u svim marinama od Umaga do Dubrovnika.

 

„Ovime smo željeli potaknuti nautičare na plovidbu jer time pomažemo i poslovanju drugih djelatnosti u marinama i turizmu, kao što su ugostiteljstvo i servis. Nautički turizam veoma je važan segment ukupnog hrvatskog turizma, koji velikim udjelom sudjeluje u BDP-u Hrvatske, te upravo iz tog razloga, u suradnji s partnerima, radimo na unaprjeđenju nautičke ponuda te nudimo razne sadržaje svim stranim i domaćim turistima koji za odmor izaberu plovidbu Jadranom“, priopćili su iz ACI-ja.

 

 

Daljnjim unaprjeđenjem ponude nautičkog turizma ACI utire put razvoju sveukupne turističke ponude te daje nagovještaj da bi se s vremenom Hrvatska mogla brendirati kao sigurna i poželjna turistička destinacija, time se pozicionirajući na svjetskoj nautičkoj karti. Ovo bi omogućilo da se gostima pruži osjećaj dodatne vrijednosti što dovodi do stvaranja lojalnih potrošača koji su spremni izdvojiti više za osjećaj sigurnosti i zadovoljstva. Proces brendiranja dugotrajan je i zahtijeva kontinuirani rad i trud, kao i diferencijaciju od konkurencije. Nastavkom unaprjeđenja i razvoja od strane svih nositelja turističke ponude i napretkom nautičkog turizma, Hrvatska je na putu da počne stvarati nautičke trendove, što bi rezultiralo većom konkurentnosti na europskoj, ali i na svjetskoj razini.

Ukupan rezultat turističke sezone 2020. još uvijek je jako teško pretpostaviti. Ono što je sigurno je da ćemo, jednom kada trenutačna situacija prođe, biti pripremljeni nastaviti s uobičajenim poslovanjem te daljnjim razvijanjem i unaprjeđenjem ponude. ACI marine pružaju izvrstan primjer razvijanja ponude nautičkog, ali u turizma općenito u Hrvatskoj. 



  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 02.10.2020 11:08
  • Posljednja izmjena: 02.10.2020 11:07
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.