Povećaju cijenu proizvoda prije nego što je snizeVelika sniženja koja nas mame nerijetko su zapravo redovna cijena tog proizvoda.
Naime, trgovci nekoliko dana prije sniženja uvećaju cijenu proizvoda, a potom redovnu cijenu prikažu kao sniženje.
Nekome tko samo prođe kroz trgovinu ovo neće ni zapeti za oko, ali na ovo treba dobro obratiti pažnju.
Na polici akcija, a na blagajni…Još jedan primjer iz trgovina jesu akcije koje više na važe. Ispod određenih proizvoda stoji akcijska cijena, a informacija o trajanju te akcije je ispisana toliko sitnim slovima, da će vam, u najmanju ruku biti potrebno povećalo da vidite do kada je proizvod na akciji.
I naravno da se akcijske cijene na policama zadrže i po nekoliko dana od završetka iste, a na blagajni nam se naplati redovna cijena.
Otvorite dobro oči kada kupujete posuđe u trgoviniMožda ne biste ni pomislili na to, ali morate biti oprezni i kada u u trgovini želite kupiti čaše, tavu ili lonac.
Nerijetko se ispod cijene posude, recimo, nađe cijena jedne čaše, pa vam je i tu, kao i u slučaju sa akcijama, potrebno oštro oko.
Popust od 50% ili ipak neOvo se odnosi na sve trgovine.
Veliki natpis da je popust 50% pokvarit će nam saznanje da jedno malo „do“ mijenja sve.
Najčešće se radi o popustu od 10-20%, a on svakako spada u ovu kategoriju do 50%.
Čuveno 1+1 gratisJoš jedna od zamki u marketu je čuvena akcija 1+1 gratis.
Dva ista proizvoda, upakirana zajedno, dobijate po povoljnoj ceni. Međutim ,ono što se često događa je da kada te proizvode kupite odvojeno, prođete jeftinije – zato se nemojte zaletiti.