TRESE NAS INFLACIJA

Ovo je trik kojim nas varaju trgovci

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu pojavio se takozvani shrinkflation – smanjenje količine sadržaja u pakiranju proizvoda bez sukladnog snižavanja cijene.

Ovo je trik kojim nas varaju trgovci

Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex maramica sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65. Nadalje, pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 na 130 mililitara. 

Smanjivanje količine sadržaja u ambalažama nije ništa novo. Ova pojava posljedica je visoke inflacije uslijed koje se kompanije bore s rastućim troškovima sastojaka, pakiranja, rada i transporta proizvoda, piše Klik.hr.

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama. Komad Vim sapuna za suđe u Indiji se sa 155 grama smanjio na 135 grama.

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 25.08.2022 17:38
  • Posljednja izmjena: 25.08.2022 17:36

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.