KAKO UŠTEDJETI VRIJEME I KONAČNO SVE STIĆI

Ovo su jednostavni savjeti koji će vam pomoći da se bolje organizirate

I uz najbolju volju - teško je obaviti sve dnevne zadatke koji nisu ograničeni samo na radno vrijeme, nego podrazumijevaju i angažman nakon povratka kući.

Ovo su jednostavni savjeti koji će vam  pomoći da se bolje organizirate
Ukoliko imate osjećaj kako ništa ne stignete i da vam produktivnost nije na razini na kojoj bi trebala biti - razmislite o sljedećim promjenama koje bi vam mogle pomoći i konačno uštedjeti koji sat vremena za omiljene aktivnosti.

Odredite prioritete - odlučite koji zadaci su važni, koji nevažni, a koje možete proslijediti kolegama ili članovima obitelji.
 Pazite da dovoljno spavate, vježbate i zdravo se hranite - jer to je gorivo koje će vam osigurati dovoljno koncentracije, ali i motivacije.

Imajte na umu pravilo do 2 minute - sve što možete obaviti u 2 minute (poput, odgovoriti na email ili obaviti kratki telefonski poziv) učinite to odmah i nemojte odgađati.

Napravite popis dnevnih i tjednih zadataka - sve što mislite da ćete zapamtiti ili da se podrazumijeva, odmah zaboravite. Sve, pa i one najmanje zadatke, stavite na papir kako biste ih imali na oku, ali i kako biste stekli bolji uvid u obim dnevnih obaveza.

Oprazno s otvaranjem mailova - izbjegavajte učestalo provjeravanje svoje pristigle elektroničke pošte. Nikako nemojte da vam to bude prva stvar ujutro i posljednja navečer. Umjesto toga držite se rasporeda čitanja mailova oko 11, 14 i 17 sati, savjetuju stručnjaci.

 Odredite tri najvažnija dnevna zadatka - njih obavite odmah ujutro, dok ste koncentrirani i imate volje, ali i dok vas ostale dnevne obaveze nisu u međuvremenu raspršile na sve strane.

Snaga volja je ograničena - još jedan od razloga da sve važne stvari obavite odmah ujutro. Jer kako radni dan odmiče, tako odmiče i razina motivacije te upornosti.

Naučite reći ne - možda i najvažnija vještina kojom trebate ovladati kako biste konačno imali više vremena i stigli obaviti sve dnevne zadatke. Recite ne svemu što ne spada u vaš opis posla i svemu što unaprijed znate da nećete stići obaviti.

Planirajte vrijeme odmora - mozak treba odmor. Odmaknite se od računala, ukoliko možete - prošećite, razgovarajte s kolegama, pročitajte nekoliko stranica knjige, pogledajte smiješni video klip...
  • Autor: jutarnji.hr
  • Foto: ilustracija
  • Objavljen: 13.06.2015 14:28
  • Posljednja izmjena: 13.06.2015 14:27

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.