Pepsi s manje šećera

PAD PRODAJE Otišli predaleko u promociji niskokaloričnih pića

Prema Nooyijevom mišljenju, tvrtka je ovoga ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb glavne perjanice, Pepsija.

PAD  PRODAJE  Otišli  predaleko  u  promociji  niskokaloričnih  pića
Izvršna direktorica Pepsija Indra Nooyi izjavila je kako je kompanija otišla “predaleko u promociji niskokaloričnih pića” nakon objave rezultata koji su pokazali prvi tromjesečni pad prodaje u segmentu gaziranih pića. Na tržištu Sjeverne Amerike kompanija je u tri mjeseca do početka rujna zabilježila pad prodaje gaziranih pića za 3,4 posto na godišnjoj razini na 5,3 milijardi dolara.

Prema Nooyijevom mišljenju, tvrtka je ovoga ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb glavne perjanice, Pepsija. Unatoč padu prodaje, neto dobit nadmašila je očekivanja analitičara skočivši osam posto na 2,14 milijardi dolara ili 1,49 dolara po dionici.

Izvor: poslovni.hr

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Screenshot YouTube
  • Objavljen: 07.10.2017 20:45
  • Posljednja izmjena: 07.10.2017 20:44

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.