''U toj slavnoj dvorani mogu nastupiti samo najjača orkestralna imena svijeta. Drugi dan u istom, elitnom terminu (u 15:30), nastupila je Bečka filharmonija, a dan prije nas Luzern festival Orchestra. To što neki mediji govore da je taj termin za austrijske starce i kobasičare, to je prestrašno. Ja sam navikao na sve moguće uvrede i postao sam imun, kao neki lemuri na zmijski otrov, ali da se pljuva po austrijskom narodu, to je ipak previše. Svjetlosnu godinu je kultura prepunog Musikvereina uz DSO, naspram nekim našim jadnim dubrovačkim intrigama i vrijeđanjima. Prava istina je da se radi o velikom uspjehu, tim više što DSO nema taj brend da bi mogao participirati na takvom svjetskom tržištu glazbe. A uspjelo se,' rekao je
Šiša za naš portal.

Dvorana je na samom koncertu bila prepuna. U glazbi Dubrovačkog simfonijskog orkestra uživali su brojni menadžeri iz više zemalja kao i dosta diplomatskih predstavnika u Austriji. Ovaj povijesni uspjeh DSO-a, kako je ovaj koncert okarakterizirao Šiša, popratile su iznenađujuće loše kritike nekih domaćih medija, koje se pozivaju na navodne loše kritike nastupa Orkestra u Beču.
'Ono što je prava i nepobitna istina, Frei Preese je objavio tekst pod naslovom "Zvučna delikatesa" a sada neka ekipa iz tih naših medija istražuje što god hoće. Dobronamjerni će shvatiti kako treba a zlonamjerni će "cvjetati" od jala i zloće, no takav je život. Od Isusa na ovamo ništa se nije promijenilo, osim što ima sve više i više Juda. Sve ti se može oprostiti ali uspjeh teško. Sada kada uskoro budemo gledali Novogodišnji koncert iz Beča, isti ti "likovi" će reći, onako po naški, "ma vidi ti, pa naš orkestar je ovdje svirao" itd. Tužno i jadno,' priča Šiša.
'Prvo bih se malo našalio, pa bih rekao da sam veliki iluzionist i da mi uopće nismo bili u bečkom Musikvereinu. Bili smo samo u Brsečinama a ja sam cijelu hrvatsku i dubrovačku javnost obmanuo da su to slike iz Beča. Nasjeo je i gradonačelnik Vlahušić, primivši cijeli Orkestar nakon blistavog nastupa u Beču, pardon u Brsečinama. Izaslanica Ministarstva kulture RH, zamjenik veleposlanika RH i osoblje veleposlanstva RH, američki veleposlanik u Austriji, mnogobrojni ostali veleposlanici drugih zemalja također su nasjeli na moju foru. Mislili su da su u Beču na koncertu, a bili su u Brsečinama. Uspio sam u svom iluzionističkom naumu,' našalio se Šiša.

"Veliki sam manipulator. Uspio sam putem svojih iluzionističkih sposobnosti teleportirati 1200 Austrijanaca u Brsečine. Maestro La Vecchia, koji ima 58 CD-ova s Naxosom, i koji je dirigirao projektom, još se oporavlja od mojih trikova i manipulacija. U "Schwingungenu", odjecima, trzajima našao se i sam gosp. Paul Vandoren, rekavši mi neku večer u Dvoru lijepe riječi o Orkestru, poslušavši koncert s maestrom Dražinićem. Eto vidite, koliko iluzionalizam može biti uvjerljiv! Naravno, ipak i sve rečeno, uz dužno poštovanje prema Brsečinama'. Na taj je način Pero Šiša prokomentirao pisanja dijela domaćih medija.
'A sad bih bio ozbiljan. Iz satelita i svih nadzornih sustava razvidno je koju sliku o meni i dijelu Orkestra žele stvoriti neki mediji. Oni mogu pisati što žele, neka se slobodno nastave šprdati sa mnom i s mojim radom. Ali ako se stvarno radi o ozbiljnim medijima, zašto nisu poslali svoje vrle kritičare na svih 57 turneja do sada, pa i u Austriju, da bi se uvjerili što znači svijet, za razliku od lokalnih podmetanja', rekao je Šiša.
Šiša se također pita zašto neki mediji pišu na takav način o Orkestru i zašto nisu zvali zamjenika veleposlanika RH u Austriji, izaslanicu Ministarstva kulture, zatim i predsjednicu Uprave DSO-a Maritu Kisić-Kamić, novinarku Slobodne Dalmacije Anet Franić, cijeli diplomatski kor koji je bio na koncertu. 'Zašto njih nisu pitali kako je bilo?'

Šiša smatra kako je nekima u cilju njegovo rušenje. 'Vodi se specijalni rat iz samog orkestra i tako će biti dok god te osobe ne budu izvan institucije. Priča je poznata. Važnije je svirati "u fušu" gaže i privatne koncerte, raditi četiri sata dnevno, otvarati bolovanja, nego se posvetiti istinskom uspjehu. Nevjerojatno ali istinito! To nas uvelike vuče natrag i zbog dijela Orkestra koji ne može svirati "niti ispod mosta na Pločama" a kamoli u Musikvereinu. Tada se logičnim slijedom "uključuje" obrambeni mehanizam pojedinaca, radnog naziva "micanje Šiše“, redovno slanje i zazivanje inspekcija. Ma kakve turneje, velike partiture, velike dvorane, mi bi malo "tiru-riru" od Ploča do Pila, plaća ide, fušarenje cvjeta i super! I bojim se da će tako i biti. Šteta, jer imamo oko 55 posto vrhunskih profesionalaca, ostali nažalost sa mnom na čelu ili bez mene, moraju na "provjere znanja“, što je i propisano Zakonom, a što ipak godinama izbjegavam, no morat će se i to "uvesti,' pomalo ljutito komentira Šiša.
'Četiri izvrsna glazbenika su nam nedavno došli u goste iz SAD-a, Ukrajine, J.Koreje, Kine, sve sami sebi platili, samo da bi svirali s nama u Musikvereinu. Jako boli kada shvatite da bi ovaj Orkestar mogao bit uz bok najboljima, što i dokazujemo, ali strahovite se stvari ovdje događaju, tako da bez preobrazbe institucije, neće ići dalje. Naravno, uvijek se može biti lokalno glazbeno društvo, ali zar nije na ponos i diku Dubrovniku, biti priznat i poznat, imati sponzore? Zar je mala stvar u današnjoj krizi biti oko 700 tisuća kuna u plusu, skoro pa samo financirati programske troškove i slično? A s druge strane imate prestrašan otpor radu iz samog Orkestra,' kaže Šiša.
Tvrdi kako postoje pojedinci koji "su plazili" po njegovoj kancelariji i molili ga da ih se 'makne s popisne liste za Beč jer im se nije išlo. 'I kada mu sve napraviš, onda ti zabije nož u leđa i pljuva po glorioznom nastupu u Musikvereinu. Napuštanje radnog mjesta, nakon samo dva sata rada, nekada postaje praksa. Tko ne zna što se ovdje događa, zasigurno će misliti da sam ja totalni negativac! Ali tko pozna situaciju ovdje, ostane šokiran, kao što sam i ja često, pa i sada kada se u medije plasiraju laži! No, na Gradu je kao vlasniku da jednom napokon uvede radikalne poteze ovdje i jednostavno prati ove trendove uspjeha, jer sve drugo vodi u glazbenu izolaciju,' kaže Šiša.
Tvrdi kako dio orkestra 'zove i lobira gradske vijećnike, medije, bezočno im laže a više puta izrečena laž u ovakvoj sredini postaje „trač istina“, po sistemu čula, rekla, kazala. Nemam se želudac spuštati na razine nekih medija, koje i ne čitam,' tvrdi.
Na naše pitanje o tome kakve su zaista bile kritike koncerta DSO-a u Beču i Klagenfurtu, kaže kako ih je bilo ukupno četiri.
'Jedna je izvrsna, dvije su jako dobre, a jedna je osrednja iz Klagenfurta. Ali naravno da je pravo kritičara da ocijene kako se gdje sviralo, u to ne ulazim. Ono što je istina na kraju je da smo na žalost mnogih uspjeli plasirati orkestar koji nema brend na visoke glazbene razine' tvrdi Šiša.
'Orkestar sve više postaje dio svjetskih trendova a neki mediji koji pišu neistine o nama su bili i ostali takvi kakvi jesu i neće se skoro promjeniti. No, Šišu to previše ne zabrinjava jer "sve je ionako sutra stara vijest".
'Ja radim svoj posao i neću se osvrtati. Jako smo čudna sredina. Da nam je Beethoven sada živ u Dubrovniku, dio kulturnog miljea bi mu - eventualno - dao samo da kida karte na ulazu na koncerte'.