Izdvajamo pet učestalih mitova o vodećoj društvenoj mreži te navodimo što sam Facebook kaže o njima u svojim uputstvima.
Mit 1. Facebook će se jednog dana naplaćivati.Ovaj mit vjerojatno postoji još od samih početaka Zuckerbergova servisa i mnogi se sjećaju raznih viralnih statusa koji su tvrdili kako Facebook od određenog datuma više neće biti besplatan. Međutim, Facebook tvrdi kako će sam servis, odnosno registracija uvijek biti besplatna za sve.
Mit 2. Oglašivači imaju pristup osobnim informacijama korisnika.Mnogi korisnici uzimaju ovu tvrdnju zdravo za gotovo. Međutim, Facebook ističe kako se oglašivačko targetiranje provodi anonimno pomoću posebnog sustava, bez da se kompanijama otkrivaju informacije o identitetu korisnika. Ako oglašivač odabere demografsku grupu koju želi ciljati svojim oglasima, Facebookov sustav automatski usklađuje te oglase s prikladnom publikom. Oglašivači pritom dobivaju samo anonimna, agregirana izvješća kako bi znali da su njihove oglase vidjele grupe korisnika na koje su ciljali.
Mit 3. Facebook prodaje informacije o korisnicimaOvo je svojevrsna nadogradnja prethodnog mita, a evo što Facebook kaže na to: "Vi imate kontrolu nad time kako se vaše informacije dijele. Mi ne dijelimo vaše osobne informacije s ljudima i servisima s kojima to ne želite. Ne dajemo oglašivačima pristup vašim osobnim informacijama. Ne prodajemo nikome niti jednu informaciju o vama niti ćemo to ikad raditi".
Mit 4. Drugi korisnici mogu saznati da ste gledali njihove profileTijekom svog "staža" na Facebooku vjerojatno ste mnogo puta naišli na aplikacije koje tvrde kako ćete pomoću njih otkriti tko vam gleda profil. Međutim, Facebook ne dopušta takvo nešto niti postoji aplikacija koja ima tu mogućnost. Facebook pritom moli korisnike da prijave aplikacije koje tvrde da mogu otkriti tko proučava tuđe profile, prenosi
poslovni.hrMit 5. Privatne poruke mogu se vidjeti na 'timelineu'Facebook je vjerojatno uvrstio ovaj mit na listu nakon učestalih medijskih izvješća o tome kako su nečije privatne poruke postale vidljive ostalim korisnicima. Facebook je u tim slučajevima opovrgavao da se tako nešto događalo te ističe kako privatne poruke ne mogu procuriti iz inboxa.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.