Ovdje ne moramo govoriti isključivo o autocesti, možemo govoriti i o brzoj cesti koja ima dvije trake. Za dobre projekte uvijek će se naći novac. Posebno za one koje se vežu za europske koridore. Poseban naglasak dat ću hrvatskim cestama u koje do sada nije dovoljno ulagano, dodao je. Najavio je izradu nove strategije prometnog razvoja RH koja je, smatra, nužna za buduće planiranje.
Kao jedan od najvećih izazova smatra Hrvatske željeznice koje, prema njegovu mišljenju, imaju potencijal i šansu. Posebno se osvrnuo na Vladine strateške projekte Luka Rijeka i Luka Ploče, čiji se razvoj automatski i logično veže na željeznicu. Kazao je kako se ne boji da će ga proglasiti zagorskim Kalmetom.
Smatram da Ministarstvo mora davati smjernice za rad, pa ću tako svim direktorima javnih poduzeća iz mojeg resora podijeliti jasne ciljeve i zadatke, o čijem će me ispunjavanju morati izvještavati svaka tri mjeseca. Tko zadovolji, ostat će, a tko ne, bit će zamijenjen, kazao je. Dodao je da će direktorima dati 65 dana za predstavljanje programa rada te da se ne misli baviti Kalmetinim kosturima iz ormara.
Saborski zastupnici iskazali su povjerenje dosadašnjem krapinsko-zagorskom županu Siniši Hajdašu Dončiću za obavljanje dužnosti ministra pomorstva, prometa i infrastrukture. Novi je ministar zatim položio svečanu prisegu. Potporu novom ministru nisu dali Klub HDZ-a i HDSSB-a, dok su laburisti bili suzdržani, javlja HRT.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.