Međunarodna znanstvena konferencija

Počinju 11. Dubrovački medijski dani: ' Umjetna inteligencija, roboti i mediji'

Međunarodna znanstvena konferencija 11. Dubrovački medijski dani (DMD) s temom „Umjetna inteligencija, roboti i mediji“ održat će se 30. i 31. listopada 2015. u Kampusu Sveučilišta u Dubrovniku. Na konferenciji Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku izlagat će tridesetak stručnjaka i znanstvenika iz: Nizozemske, Slovenije, Velike Britanije, SAD-a, Izraela, Belgije, Austrije, Njemačke i Hrvatske.

Počinju 11. Dubrovački medijski dani: ' Umjetna inteligencija, roboti i mediji'
Predsjednik organizacijskog odbora DMD-a izv. prof. dr. sc. Mato Brautović rekao je: „Umjetna inteligencija i roboti u budućnosti će značajno izmijeniti profesiju novinarstva zbog čega smo se odlučili da to bude ovogodišnja tema, a ujedno je ovo i prva ovakva konferencija u svijetu“.

Otvaranje DMD-a upriličit će se u petak, 30. listopada 2015., u 17 i 30 sati, u Kampusu Sveučilišta (Branitelja Dubrovnika 41).
Uz brojna izlaganja inozemnih i hrvatskih znanstvenika, posebnu pozornost zasigurno će izazvati predavanja dr. sc. Marka Deuzea sa Sveučilišta u Amsterdamu, Nizozemska, koji će govoriti o povezanosti tehnologije i novinarstva, dr. sc. Noama Lemelshtricha Latara sa Sammy Ofer School of Communications iz Izraela, čije će izlaganje biti o upotrebi umjetne inteligencije i računalnih programa u izvještavanju medija, te Jamesa Koteckog iz SAD-a koji će prezentirati softver koji u potpunosti zamjenjuje novinare a koriste ga najveće i najpoznatije medijske kuće u SAD-u poput Associated Press i New York Times. Vrijedi naglasiti da su sudionici ovogodišnje Konferencije nastavnici na ponajboljim sveučilištima u svijetu: Oxford University, City University London, Southwestern Law School u SAD-u... Također, i ove godine kraj Konferencije obilježit će studentski panel.

Konferencija će se moći pratiti putem live streama ustream.tv/channel/dubrovnik-media-days, a studenti Odjela za komunikologiju prenosit će sva izlaganja na društvenim mrežama: Facebooku facebook.com/DubrovnikMediaDays, Twitteru twitter.com/DUMediaDays, Google + i Instagramu.

Dosad su teme Dubrovačkih medijskih dana bile: „Budućnost novinarstva“ (2014.), „Mediji i ekonomska kriza“ (2013.), „Ekonomski, politički i komunikološki aspekti društvenih medija“ (2012.), „Građanski aktivizam, terorizam i medijacija sigurnosti“ (2011.), „Nove tehnologije, internet i komuniciranje“ (2010.), „Obrazovanje novinara i djelatnika u OSJ“ (2009.),  „Etika u odnosima s javnošću“ (2008.), „Uloga odnosa s javnošću u kreiranju javnog mnijenja“ (2007.), „EU pravila i naša realnost“ (2006.) i „Mediji i demokracija“ (2005.).
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Ilustracija
  • Objavljen: 28.10.2015 11:24
  • Posljednja izmjena: 28.10.2015 23:49

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.