"Imamo elaborat prometnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji u zaključku kaže u ljetnim mjesecima dolazi do povećanog prometa turističkih autobusa pomiješanih s ostalim vozilima što dovodi do gužvi na Pilama i neobičnih prometnih situacija. Implementacijom novog rješenja znatno će se poboljšati stanje, kao i povećanje propusne moći unutar zone posebnog prometa a dobili smo i suglasnost nadležne policijske uprave, kazao je Vlahušić.
"Na zahtjev gospodina Vukotića i još nekih ljudi, svi koji dovode stacionarne goste ne plaćaju ništa. Oni su već platili. Ekskurzije također neće plaćati, a navečer se nikako niti ne plaća, kao ni tokom zime. Naplaćujemo samo dnevnim posjetiteljima, kruzerašima, agencijama, oni plaćaju. Ovom odlukom je dogovoreno da je prihod ostvaren ovom naplatom pihod Grada, a ne Sanitata", pojasnio je Vlahušić pa će tako država ostati bez barem dva milijuna kuna.
Kako spriječiti neplatiše, logično je pitanje no Grad je i tome 'doskočio'.
"Nema više povuci potegni. Prometni fakultet je dao suglasnost da se postave prepreke koje će biti ukopane u zemlju sa ENC uređajem pa će se moći parkirati na Pilama. Nema više dobre volje, sudskih troškova. Sada samo dođe, iskrca, prođe,“ pojasnio je gradonačelnik.
No ostaje za vidjeti kako će funkcionirati ovaj sustav, jer bi posljedica mogla biti da se umjesto gužve na Pilama, gužva prebaci negdje drugo. Primjera radi onda bi dolaskom tri autobusa koji prevoze goste s kruzera, a nemaju ENC Dubrovnik mogli uživati u gužvi kraj tvrđave Minčeta ili u Zagrebačkoj ulici.
Upitan koliko novca zapravo ostaje gradskom vijećniku Grada Dubrovnika, Slobodanu Vukotiću inače vlasniku turističke agencije Easy Tours, gradonačelnik Vlahušić je odgovorio kako je Slobodan Vukotić jedan od pokretača ove inicijative, ali da nije jedini. Je li ovim unesen nemir unutar redova dubrovačke oporbe, pokazat će vrijeme.