Hrvatska

'POLUDIO' ZBOG T-HT-a: Zavaravate nas, manipulirate i varate'

"Želim naglasiti da sam Vam zahvalan po jednom pitanju, zahvalan sam vam jer sam stekao novo prijateljstvo, a pritom mislim na vašeg tehničara koji je po 5-6 puta u prosjeku mjesečno dolazio servisirati fiksnu liniju"

'POLUDIO' ZBOG T-HT-a: Zavaravate nas, manipulirate i varate'

Čitatelj Dragutin Curk obratio nam se zbog nemogućnosti rješavanja problema s T-HT-om regularnim putem. S obzirom na inače velik broj prigovora koje dobijamo od korisnika ove tvrtke, Dragutinovo pismo, odnosno prigovor T-HT-u, odlučili smo objaviti.

Poštovani,

od 8. travnja 2014. imam problem s korištenjem Vaših usluga. U međuvremenu, komunicirao sam kako putem email, tako i putem službe za korisnike s Vama. Prvi puta sam se obrati službi za korisnike s ovim problemom 8. travnja kada mi je Vaša djelatnica u Call centru objasnila da je ograničenje odlaznih poziva nastupilo uslijed duga nastalog zbog neplaćenih računa. Nadalje, predložila je da se dugu doda i račun za travanj te kako će tada dug iznositi 3060,00 kn, ali će ona odmah to moći poslati kolegama na odobrenje obročne otplate i telefon će mi biti još istog dana uključen, a prvu ratu ću trebati platiti najkasnije u roku od 14 dana. Taj poziv se je ostvario oko 18 sati tog dana. Prihvatio sam prijedlog s obzirom na to da sam joj prethodno objasnio kako broj koristim i u poslovne svrhe, a samnom u tarifi (Plan za obitelj XXL) sudjeluju još 2 osobe koje također koriste svoje brojeve u poslovne svrhe.

Ponovo sam nazvao službu za korisnike istog dana oko 20 sati da pitam kad će biti sprovedeno uključenje. Vaša djelatnica koja mi se tada javila objasnila mi je da odobrenje za obročnu otplatu još nije dano te da će ono biti u roku od 24 sata najkasnije te da nakon toga bude nastupilo uključenje, što mi je bilo prihvatljivo.

Sutradan sam u još dva navrata kontaktirao vašu službu za korisnike kako bih ubrzao uključenje te su mi ponavljali prethodnu priču da me ne mogu uključiti dok se ne dogovori obročna otplata jer bih nakon 24 sata automatski opet bio isključen.

Nakon otprilike dva dana opet sam nazvao službu za korisnike te sam upoznat s činjenicom da su Vaše kolege dobile odgovor, a o kojem me je još jučer netko trebao obavijestiti, ali nije i ne znaju zašto nije. Uglavnom, dug je tada bio preko 3000.00 kn i obročna otplata se nije mogla dogovoriti bez bianco zadužnice na iznos od 5000,00 kn ovjerene kod javnog bilježnika.

Nadam se da sad već primjećujete da se radi o zavaravanju, pa čak i prevari od strane Vaših djelatnika.

S obzirom da mi je još tada bilo bitno da mi se hitno uklone ograničenja kako bih mogao nastaviti korištenje Vaših usluga i ne mijenjati broj, podmiriti dugovanje obročnim plaćanjem i izbjeći nepotrebne komplikacije, 4 dana sam bio bez zamjenskog broja kao i ostala dva korisnika u tarifi (imam samo jedan telefon i računao sam da neću moći vama platiti račun ako kupim još jedan) otišao sam u prvi T-HT centar i platio 200,00 kn kako bi se dug spustio ispod 3000.00 kn da se pojednostavi procedura (a i to mi je bilo prihvatljivo s obzirom na moje trenutne financijske okolnosti).

Nakon uplate poslao sam presliku potvrde i osobne iskaznice uz ponovnu zamolbu da hitno otklonite ograničenja poziva. Odgovor na taj email do danas nisam dobio, kao i na još nekolicinu emailova poslanih do danas.

U međuvremenu sam imao još par poziva prema Vašoj službi za korisnike.

I tako sve do danas (10 dana kasnije) kada mi je Vaša djelatnica odgovorila (nakon konzultacije s kolegama) da obročna otplata još nije razmotrena, ali i bez obzira na to da mi se uključenje može ostvariti tek po otplati dugovanja odnosno da ako sam zatražio otplatu na 6 mjeseci telefon biti opet aktiviran tek nakon 6 mjeseci od dana dogovora obročne otplate kad podmirim dugovanje što smatram apsolutno nedopustivim!

Na početku svakog poziva prema službi za korisnike imate obavijest da se pozivi snimaju pa Vas lijepo molim da provjerite moje navode.

Želim isto tako napomenuti, dug na ovaj iznos nije nastao zbog neodgovornosti ili mogućih makinacija već iz razloga što sam u siječnju i veljači imao povećan broj poziva prema inozemstvu radi mogućih pozitivnih poslovnih okolnosti. Također me prije isključenja niste obavijestili (pismeno poštom, emailom, pa čak niti sms porukom). Svojim nesavjesnim načinom poslovanja nanijeli ste kako meni osobno štetu tako i još dvjema osobama koje sam doveo vama iz konkurentskih telefonskih kompanija.

S obzirom da se bavite zavaravanjem korisnika, oblicima manipulacije i prevara, s Vama odnosno tvrtkom koja na takav način nezakonito posluje ne želim imati nikakve veze te sam iz tog razloga odlučio raskinuti još dva pretplatnička ugovora (jedan pravne osobe i još jedan privatni, s tim da želim naglasiti da sam Vam zahvalan po jednom pitanju, zahvalan sam vam jer sam stekao novo prijateljstvo, a pritom mislim na vašeg tehničara koji je po 5-6 puta u prosjeku mjesečno dolazio servisirati fiksnu liniju 013099778, a analitiku za taj isti broj potražujem već tjednima) pa tako želim i ovim putem naglasiti da želim raskid svojeg ovog pretplatničkog odnosa.

Zahtijevam da se, s obzirom na okolnosti, obeštete ostala dva korisnika koji će izgubiti svoje brojeve telefona (koje godina koriste i štetu koju ste im uzrokovali svoji ilegalnim poslovanjem), a sve zbog mojeg nagovora i garancije kvalitete da prijeđu na Vašu mrežu. Isto tako dug od 2860,00 kn ne osporavam i osobno ću ga podmiriti, ali isto tako zahtijevam da se ugovoreni odnos raskine bez penala.

Ovim putem Vas obavještavam da ću ovaj email proslijediti medijima te ostalim institucijama nadležnim za provođenje nadzora nad Vašim poslovanjem, jer smatram da je način na koji vodite svoje poslovanje izuzetno zabrinjavajuć te se izuzetno nelagodno osjećam svjestan da sam vas osobno zagovarao i reklamirao prema svojim bližnjima, poslovnim partnerima i prijateljima.

S poštovanjem,

Dragutin Curk

  • Autor: dnevno.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 21.04.2014 13:18
  • Posljednja izmjena: 21.04.2014 15:34
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.