Kupci kao poklisari Dubrovnika

Pomorska baština Grada kao inspiracija za novu resort kampanju ljeto 2017. dubrovačkog modnog branda Art Go'den

Većina svjetskih modnih brandova se personificira s gradom iz kojeg dolaze, barem u modnim krugovima, tako se na primjer Prada poistovjećuje s Milanom, Hermes s Parizom, a Burberry s Londonom. Pravo je pitanje da li Dubrovnik ima modni brand koji se personificira s Dubrovnikom ili bar prezentira dostojanstveno isti?

Pomorska baština Grada kao inspiracija za novu resort kampanju ljeto 2017. dubrovačkog modnog branda Art Go'den
Odgovor na ovo pitanje se nekako nameće samo od sebe, dubrovački modni brand Art Go'den koji traje više od desetljeća, dizajnira modne dodatke koji definiraju rafirmanost i kultiviranost poput; leptirki, kravata, marama, torbi, novčanika, remena, nakita.

Svi njihovi modni dodaci su izrađeni od prirodnih materijala poput svile i kože. Bezvremenskih su komadi koje često primjećujemo kod dubrovačkih sinjorina, gospođa i gospara, a možda i češće kod internacionalne klijentele koja dolazi u naš Grad.

Čini se isto tako da je inspiracija Gradom i njegovom baštinom nepresušan izvor prilikom dizajniranja njihovih proizvoda. Još je interesantnije da ne postoji neka veća svjetska faca poput Mickey Rourke, Roger Moore, Bernie Ecclestone, Shahruk Khan, da je dosla u Dubrovnik, a da pri tome nije posjetila neki od njihovih prodajnih mjesta u poznatim dubrovackim hotelima ili bar na dar dobila svilenu kravatu s vezenim grbom Grada. 

Ta pak inspiracija lokalnom baštinom za ovu modnu kampanju svoj izvor nalazi u pomorstvu kao fenomenu Republike. Stoga je za lokaciju snimanja namjenski odabran tradicionalni jedrenjak Karaka koji je za ovu prigodu bio usidren ispred starog gradskog porta.

Dok je izbor modela pao na osobe s jakim karakterom; jednog od najmlađih dubrovačkog kapetana Mara Cara, inspicijenticu kazališta u mirovini gdju Kaću Carević, najmanjeg dubrovačkog manekena Jakova Vulanovića, prelijepog psa dalmatinca Spotteya koji je ujedno simbol Dalmacije i Grada, te dva profesionalna modela Anamariju Crnoju koja je prošle godine od Elle Style Awards dobila nagradu za novo lice te model Ivanu Evu Klobasu koja snima editorijal od Milana do Istanbula.

Fotografije potpisuje mladi i kreativni dubrovački fotograf Srećko Rundić koji je pobijedio na Elle Fashion Foto Talentu i ujedno radio kampanje za vodece projekte u Hrvatskoj.

“Cijela ekipa iza ove kampanje je bila više manje lokalnog karaktera, kombinacija karizmatičnih lokalnih ljudi koji nemaju veze s modnom industrijom i profesionalaca, namjenski obzirom da je riječ o jednoj lokalnoj priči o dubrovačkom brandu i baštini kako u našoj sredini tako i prema vanka.

Dizajnom putem naših proizvoda koji služe kao medij komuniciramo priču o našem Gradu na jedan profinjen način kako i prilici gosparima i gospođama.

Svaki naš kupac koji nosi naše proizvode, u vecoj ili manoj mjeri, tu i u svijetu na sebi nosi Dubrovnik i ujedno je poklisar naseg Grada.”  kažu iz Art Go’den-a.

Zaključak je da je nova Art Go'den modna kampanja reinterpretira dubrovačku rafirmanost i kultiviranost kroz svoje modne dodatke, po kojoj smo inače poznati, i okrenuta ja prema ženama i muškarcima različitih generacija koji vole i slave zivot, umjetnost i razlicitost. 

Za vise informacija o samoj kampanji kao i brandu, posjetite www.artgoden.com, ili instagram https://www.instagram.com/artgoden_dubrovnik/ ili fb page https://www.facebook.com/ArtGodenDubrovnik/

Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
Art Go'den Art Go'den
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Art Go'den
  • Objavljen: 14.07.2017 19:26
  • Posljednja izmjena: 15.07.2017 09:16

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.