Odgovor na ovo pitanje se nekako nameće samo od sebe, dubrovački modni brand Art Go'den koji traje više od desetljeća, dizajnira modne dodatke koji definiraju rafirmanost i kultiviranost poput; leptirki, kravata, marama, torbi, novčanika, remena, nakita.
Svi njihovi modni dodaci su izrađeni od prirodnih materijala poput svile i kože. Bezvremenskih su komadi koje često primjećujemo kod dubrovačkih sinjorina, gospođa i gospara, a možda i češće kod internacionalne klijentele koja dolazi u naš Grad.
Čini se isto tako da je inspiracija Gradom i njegovom baštinom nepresušan izvor prilikom dizajniranja njihovih proizvoda. Još je interesantnije da ne postoji neka veća svjetska faca poput Mickey Rourke, Roger Moore, Bernie Ecclestone, Shahruk Khan, da je dosla u Dubrovnik, a da pri tome nije posjetila neki od njihovih prodajnih mjesta u poznatim dubrovackim hotelima ili bar na dar dobila svilenu kravatu s vezenim grbom Grada.
Ta pak inspiracija lokalnom baštinom za ovu modnu kampanju svoj izvor nalazi u pomorstvu kao fenomenu Republike. Stoga je za lokaciju snimanja namjenski odabran tradicionalni jedrenjak Karaka koji je za ovu prigodu bio usidren ispred starog gradskog porta.
Dok je izbor modela pao na osobe s jakim karakterom; jednog od najmlađih dubrovačkog kapetana Mara Cara, inspicijenticu kazališta u mirovini gdju Kaću Carević, najmanjeg dubrovačkog manekena Jakova Vulanovića, prelijepog psa dalmatinca Spotteya koji je ujedno simbol Dalmacije i Grada, te dva profesionalna modela Anamariju Crnoju koja je prošle godine od Elle Style Awards dobila nagradu za novo lice te model Ivanu Evu Klobasu koja snima editorijal od Milana do Istanbula.
Fotografije potpisuje mladi i kreativni dubrovački fotograf Srećko Rundić koji je pobijedio na Elle Fashion Foto Talentu i ujedno radio kampanje za vodece projekte u Hrvatskoj.
“Cijela ekipa iza ove kampanje je bila više manje lokalnog karaktera, kombinacija karizmatičnih lokalnih ljudi koji nemaju veze s modnom industrijom i profesionalaca, namjenski obzirom da je riječ o jednoj lokalnoj priči o dubrovačkom brandu i baštini kako u našoj sredini tako i prema vanka.
Dizajnom putem naših proizvoda koji služe kao medij komuniciramo priču o našem Gradu na jedan profinjen način kako i prilici gosparima i gospođama.
Svaki naš kupac koji nosi naše proizvode, u vecoj ili manoj mjeri, tu i u svijetu na sebi nosi Dubrovnik i ujedno je poklisar naseg Grada.” kažu iz Art Go’den-a.
Zaključak je da je nova Art Go'den modna kampanja reinterpretira dubrovačku rafirmanost i kultiviranost kroz svoje modne dodatke, po kojoj smo inače poznati, i okrenuta ja prema ženama i muškarcima različitih generacija koji vole i slave zivot, umjetnost i razlicitost.
Za vise informacija o samoj kampanji kao i brandu, posjetite www.artgoden.com, ili instagram https://www.instagram.com/artgoden_dubrovnik/ ili fb page https://www.facebook.com/ArtGodenDubrovnik/
Art Go'den
Art Go'den
Art Go'den
Art Go'den
Art Go'den
Art Go'den
Art Go'den
Art Go'den
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.