PenneyPrognoze za nestajanje ove odjevne modne marke su izvjesnije poslije velikih gubitaka koje je kompanija pretrpjela u zadnjih nekoliko godina zbog prevelike konkurencije na tržištu. Pala je prodaja, ali i dionice ove kompanije i to za više od 50 posto na godišnjoj razini, prenosi B92.
OlympusPored lidera na tržištu kao što su Canon, Nikon i Sony, nitko više ne želi biti u industriji digitalnih kamera i aparata. Olympus drži svega sedam posto tržišnog udjela. Prodaja je znatno lošija od onog što se planiralo, a očekuje se i daljnji pad prodaje.
Glavni razlog za pad prodaje je pojavljivanje smart telefona sa čipovima i objektivima koji prikazuju slike visoke kvalitete – kao alternativu digitalnim fotoaparatima.
Martha Stewart living magazinIzdavački dio ove kompanije u prošloj godini je zabilježio gubitak od 62 milijuna dolara, a u trećem kvartalu ove godine od 27,6 milijuna dolara. Glavni problem kod vodećeg časopisa ove kompanije je strmoglav pad zarade od reklama.
LivingSocialNajavljeno je da će ovaj site grupne kupovine biti prodan nekoj većoj kompaniji ili likvidiran dio po dio do proljeća 2014. godine. 'Ubila' da je velika konkurencija, a posebno Groupon i eBay koje imaju veliku bazu klijenata i značajne količine podataka o svojim korisnicima.
Mitsubishi motorsIako nikada nije imao prisutnost u SAD-u, ovaj japanski proizvođač automobila je imao nešto uspjeha s modelima Lancer i Eclipse. Međutim, Mitsubishi će uskoro izaći s američkog tržišta baš kao što je i njegov japanski konkurent, američki Suzuki Motor Corp. prošle godine. Prodaja je značajno pala.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.