Komunalci

Popularizacija Libertasa: I reklamama do rezultata

Nova vremena donose i nove ideje, krilatica je kojom bi se moglo opisati izlaganje o JGP Libertas.

Popularizacija Libertasa: I reklamama do rezultata

Prema riječima direktora Deranje i gradonačelnika Vlahušića ubrzo se kreće s velikom marketinškom kampanjom popularizacije Libertasa među Dubrovčanima. Analizom je utvrđeno kako premali broj naših sugrađana koristi usluge ovog prijevoznika, pa je cilj animirati što više ljudi da se voze novim autobusima. Kako je na kolegiju rečeno Libertas ima najjeftiniji prijevoz u Hrvatskoj (za građane) i najskuplji za sve ostale, pa se postavlja pitanje otkuda je, ako je to istina, tako malo korisnika da je potrebno pokrenuti kampanju koja će popularizirati Libertas.

Osim ovih vedrih tema, spomenuta je i Općina Župa dubrovačka, koja je jedina u prijeporu s Libertasom oko plaćanja usluga međuopćinskih linija.

Najavljena su i ulaganja u sustav naplate, sustav koji će na stanicama davati obavijesti o kretanjima autobusa, ali i kupovina novih autobusa, malih i standardnih pa se nameće zaključak da stanje u Libertasu nikada nije bilo bolje.


  • Autor: Nikša Grljević
  • Foto: Zoran Kusalo / CROPIX
  • Objavljen: 23.07.2012 10:28
  • Posljednja izmjena: 23.07.2012 10:31

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.