Pročelnik Mirić najavljuje kako će promet biti reguliran na najbolji mogući način, iz Grada javljaju kako ni Ilijina glavica nije usporila promet, pa nema razloga da ga ovi radovi uspore. Bura je jučer pokazala kako može, kada god hoće, zatvoriti most. Zbog toga se par pametnih glava skupilo i iznašlo „sudbonosno“ rješenje.
Jedini model koji osigurava mogućnost transporta je transfer morem, tamo pročelnik Mirić nije odlučio ništa graditi, pa eto građani namjernici još imaju Jadran kao manevarski prostor. Tako bi bilo dobro uvesti trajekt na liniji Zaton-Dubrovnik, koji bi vozo stalno i na taj način osigurao prometnu komunikaciju centra Dubrovnika sa zapadom Grada, Mokošicom.
Trajekt neće biti problem nabaviti, ministar Hajdaš- Dončić ih već ima negdje na „lageru“, a gradonačelnik Vlahušić bi mogao uvesti način plaćanja, da se s Libertasovim pokazom osim u Kinematografe može za deset kuna ići i trajektom.
Trajekt nažalost ne bi mogao pristajati u Gružu zbog radova koji su tamo na snazi pa bi ticao obalu negdje na Babinom kuku. Možda bi tada živnuo i Mali Stradun.
Put do posla bi se ponešto odužio, ali to je neizbježno, bilo kojim prometnim sredstvom se išlo. Na ovaj način pomoglo bi se brodarstvu koje je u krizi, građevinarima. Svima bi bilo dobro, osim malim ljudima na koje se ionako ne misli osim kada su izbori...
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.