Ekonomska kriza

POTROŠAČKI FORUM NE STAJE S RADOM: Samo u prva dva mjeseca ove godine javilo se više od tisuću prevarenih građana

Osječka udruga za zaštitu i promicanje potrošačkih prava građana Potrošački forum u samo prva dva mjeseca ove godine obradila je gotovo 1000 pritužbi građana.

POTROŠAČKI FORUM NE STAJE S RADOM: Samo u prva dva mjeseca ove godine javilo se više od tisuću prevarenih građana
Svakoga dana potrošači zovu i traže savjete, što pokazuje kako je u krizi svijest građana o potrošenom novcu puno veća, kaže Mira Brumerček Lukačević iz Potrošačkog foruma.

"Ovakav nagli skok tumačimo prvenstveno činjenicom da je ekonomska kriza i da su problemi koje naši sugrađani imaju vrlo veliki u toj nekakvoj borbi da opstanu".

Građani se također žale na previsoke troškove ovršnog postupka.

"Građani su dovedeni u situaciju da ih različitih razloga ne mogu ispunjavati svoje obveze. Ono što nas smeta je što su troškovi ovršnog postupka nekoliko puta veći od stvarnog duga. Smatramo da bi netko to trebao konačno riješiti jer je i ovako zaista teško spajati karaj s krajem".

Najviše je onih koji se odnose na račune za plin. Velika većina ipak je iste platila u predviđenom roku. No, mnogi koji su imali pritužbe na telekomunikacije ostvarili su svoja prava.

"Dobra stvar kod telekomunikacijskih usluga je što su propisi vrlo dobri i što je zakonom propisana procedura prigovaranja prema kojoj korisnici usluga uspješno rješavaju svoje probleme ako su u pravu. Jedino što je potrebno malo strpljenja".

Zbog sve veće potrebe aktivirana je i nova telefonska linija. Pored starog broja 200 246, svoje pritužbe građani mogu proslijediti i na novi broj 072 414 414.
  • Autor: Media servis
  • Foto: Glas Slavonije
  • Objavljen: 02.03.2014 10:14
  • Posljednja izmjena: 02.03.2014 10:15
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.