PIŠE: Marina TenžeraPremda su svi vlakovi zauvijek prošli, tračnice ostale prazne, a Hrvatska pretvorena u financijsku robovlasničku koloniju EU, SAD i stranih banaka i ekološko smetlište velikih korporacija, zahvaljujući potpunom moralnom porazu elitističkih političkih elita već 25 godina koje su samo trpale novac u vlastite džepove, predsjednik Ivo Josipović se ne zaustavlja! Nakon pet godina mrtvila, smješkanja pred kamerama i obilaženja buffeta sa sendvičima, sada se odjednom trgnuo i ustanovio da "izborni sustav i zakoni ne valjaju i treba nešto učiniti!"

Iako je tri godine gledao kako se nastavlja gašenje tvornica, tisuće tvrtki odlazi u stečaj, industrija i poljoprivreda propadaju iz dana u dan, a politička vrhuška trči po nove kredite kod najopasnijih američkih banaka J.P Morgan i Goldman Sachs, Josipović ni manje ni više pred tv ekranima citira sv. Augustina, pridruživši se tim jeftinim populističkim potezima i Kolindi Grabar Kitarović koja ustrajno obilazi oltare i svetišta, ali i premijeru Zoranu Milanoviću, čija su nesuvisla citiranja biblijskih psalama bile prava joyceovske zagonetke i javno ruglo. Crkva je, očito, posljednje verbalno utočište i komunističe političke vrhuške koja se pred propašću grčevito hvata baš Bibilije, tog marksističkog "otrova za mase", pred gubitkom moći i vlasti kojima su, zadnjih godina, više nego uspješno, napunili vlastite bankovne račune, a ispraznili tuđe.
Josipović je, kako izvješćuju mediji, predstavio u svom uredu istraživanje agencije Ipsos plus, odnosno, stavove građana o pojedinim ustavnim pitanjima i pitanjima izbornog sustava koje je, vjerovali ili ne, pokazalo da su "građani gotovo na svim ključnim pitanjima iskazali nezdovoljstvo postojećim zakonskim i ustavnim rješenjima, pogotovu kada je riječ o izborima".
Na kraju mandata angažirati i vjerojatno skupo platiti agenciju koja će mu servirati puke činjenice može samo političar bez ikakvog smisla za realnost i u tome se osobnosti Josipovića i Milanovića u potpunosti preklapaju. Štoviše, Josipović je lansirao i nov i, što je posebno zanimljivo - ukraden slogan. Kako je istaknuo "u sljedećih godinu dana u Saboru će se morati definirati temelji novog društvenog ugovora koji će stvoriti pravedniju i uspješniju Hrvatsku – drugu Republiku!" s preferencijalnim glasovanjem itd. Svatko tko je upućen u javni dijalog , čita novine ili prati umjetničku produkciju, zna da je riječ o krađi poznatog slogana svjetski proslavljenog dizajnera Borisa Ljubičića koji je još 2012. obljepio Zagreb plakatima "Trebamo drugu Hrvatsku".
Ne bi li paradoks bio veći, na kioscima paralelno s Josipovićevom inicijativom "Trebamo drugu Republiku", može se paralelno pročitati i intervju s Borisom Ljubičićem (7.dnevno), u kojemu podrobno objašnjava svoj slogan "Trebamo drugu Hrvatsku", kao inicjativu "kojom trebamo promijeniti sve što nam je na teret prošlog vremena: ustav, vizualna obilježja, zakone, policiju, vojsku, sudstvo i izborni sustav".

To što je Boris Ljubičić bio tri godine brži i opšriniji od predsjednika Republike, samo pokazuje inertnost i nezainteresiranost Josipovića koji se u zadanjim minutama predsjedničke utrke sjetio da ga okružuju "nezadovoljni građani", odnosno, otpušteni, gladni, pred ovrhama i pred deložacijama, da budemo ipak malo precizniji od profesora Josipovića kojemu uvijek ostaje sv. Augustin, ne bi li pokušao sakupiti koji glas "nezadovoljnih građana". /Marina Tenžera/