Za Tomića se često navodi kako je jedan od najplodnijih autora udžbenika iz odnosa s javnošću, političkih odnosa s javnošću i političkog marketinga u jugoistočnoj Europi.
- Kad ovo stigneš čovječe? Cijelo vrijeme se to pitam i ako danas otkrijemo dosta smo toga učinili. To saznanje neće meni mnogo pomoći, ali mladima hoće - kazao je jedan od predstavljača Tomićevih knjiga, nastavnik na Odjelu komunikologije Sveučilišta u Dubrovniku, doc. dr. sc. Đorđe Obradović koji je otkrio kako je krišom ubacio i predstavljanje Tomićeve knjige Politički marketing koju ranije nisu stigli predstaviti jer autor nije imao vremena za to. Obradović je na zanimljiv način predstavio knjige uz audio-vizualne sadržaje te razne dosjetke poput onih kako je česta percepcija odnosa s javnošću u društvu manipulacija jer, kako je naveo, "danas djevojke obuku šorc i top i pođu izraditi vizt kartice na kojima piše menadžerica u odnosima s javnošću."
Za razliku od toga, slikovito je dočarao Obradović, "Zoran Tomić u tri godine napiše 18 centimetara knjiga što je teško oko pet kilograma i 150 grama."
- Dok je pisao prvo izdanje knjige Odnosi s javnošću, prije osam godina, shvatio je kako se pojmovi političkih odnosa i političkog marketinga odvajaju pa budući da ima čudnu moć klasifikacije i sistematizacije izdao je knjigu Politički marketing koja je nova disciplina u našoj znanosti - rekao je Obradović otkrivši kako Tomić slijedi filozofiju "carpe diem" što znači iskoristi dan.
- Dragi studenti, ne možete zamrznuti godinu Potrebno je sada stvarati i raditi jer ništa se ne može zamrznuti, a posebno ne kalendar - poručio je studentima Đorđe Obradović.
Pročelnik Odjela za komunikologiju izvanredni prof. dr. sc. Pero Maldini kazao je kako su Tomićeve knjige Odnosi s javnošću i Politički odnosi s javnošću dva kapitalna djela, a kada je u pitanju javno komuniciranje u Hrvata i politička komunikacija, istaknuo je Maldini, Tomić je prema njegovom mišljenju jedno od najistaknutijih imena u tim područjima.
Maldini je spomenuo kako knjiga Politički odnosi s javnošću ima preko 900 stranica i jako je interdisciplinarna te obuhvaća područja od temeljnih komunikoloških disciplina, strategija, psihologije, međunarodnih odnosa, sociologije... Poseban dio koji je Maldini istaknu su odnosi s javnošću i izvršna vlast.
- Taj dio je značajan jer može pomoći i praktičarima u odnosima s javnošću te bih preporučio svima njima da prouče to štivo jer mnogi nesporazumi i gafovi u komunikaciji se događaju u segmentu gdje se upravlja informacijama - rekao je pročelnik Odjela za komunikologiju dodavši kako je knjiga "par Excellance" udžbenik za studente, teoretičare i one koji su involvirani u političke odnose s javnošću, ali knjiga je prema Maldinijevom mišljenju i za sve one koji žele "baciti oko" u područje odnosa s javnošću
- Ova knjiga će dati jedan drukčiji i kritički uvid ili bar mogućnost kritičke spoznaje koja nam nedostaje u društvu.
Preporučio bih je svima jer stil pisanja je čitljiv i jednostavan - kazao je pročelnik Pero Maldini.
Dekan Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i vanjskog suradnika Sveučilišta u Dubrovniku, Zoran Tomić, potvrdio je kako je ključ njegovog uspjeha filozofija "carpe diem".
- Kada pišem knjige ciljna javnost su mi uvijek studenti jer vjerujem kako je politički milje potrošen i kako mladi mogu spasiti svijet. Mnogi stariji su mi rekli "Ne prihvaćamo tvoju filozofiju, ustani da ja sjednem". Oni zapravo nikad neće ustati da bi mi sjeli pa upravo zbog toga moramo ih poraziti znanjem - kazao je Zoran Tomić koji je otkrio kako doista nastoji iskoristiti svaki dan. Tako je ispričao kako čak i utakmice Lige prvaka gleda s knjigom u ruci te da je sve oko njega išarano jer sve mora zabilježiti i selektirati.
- Tako nastaju moje knjige koje su obimne. U središtu su uvijek promjene jer sve se brzo mijenja od tehnike do javnosti u skladu s onim kako je jedina konstanta promjena. Zbog toga svi mi koji želimo mijenjati svijet moramo to raditi u skladu s promjenama koje dolaze kroz društvo - rekao je Tomić koji je poručio studentima kako je u životu važno "ostarjeti, ali ne zastarjeti." Također se osvrnuo na važnost resursa vremena.
- Svi mi imamo jednak broj dana i sati u mjesecu samo je pitanje kako ćemo ih iskoristiti. Ja ih koristim tako što radim svaki dan. Ne morate svaki dan pisati, ali zato je potrebno svaki dan čitati i učiti - poručio je Zoran Tomić potaknuvši studente da imaju cilj koji će ih uz čitanje dovesti do uspjeha.
Idući projekt na kojemu Tomić radi je rječnik odnosa s javnošću. Na njemu je započeo raditi još 2010. godine, a za koji navodi kako još nigdje u svijetu nije objavljen te je otkrio kako upravo zbog toga nije imao dovoljno samopouzdanja i vjere.
- Još uvijek imam strah koji kada otklonim, budem imao mentalnu snagu i dozu ludosti da prihvatim činjenicu da je to prva knjiga takve vrste u svijetu bit će objavljen što će dovesti do našeg ponovnog susreta - zaključio je dekan Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i vanjskog suradnika Sveučilišta u Dubrovniku Zoran Tomić.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.