Piše: Ištvan Bećar PecarošKako nam tvrdi dio djelatnika HT-a, koji razumljivo žele ostati anonimni, svaki treći zahtjev koji dobiju je zahtjev za prijenosom broja na drugog operatera! Sukladno saznanjima t-Com shop u Dubrovniku dnevno zaprimi i četrdesetak zahtjeva za prijenos broja na drugog operatera, a tek je prije nekoliko dana od HAKOMA donesena uredba o kažnjavanju operatera koji ne prenesu broj u dogovorenom roku.
Tako se od uvođenja konkurentske "revolucije" i saznanja da ona nije toliko revolucionarna dio pretplatnika ponovno prebacio na "nerevolucionarni" T-Mobile.
Živimo zajedno samo gluhi i ćoravi
Jednom je pretplatniku, koji je "njihov" od 1997. godine, dakle punih 15 godina, i koji im je do sada ostavio novaca u vrijednosti jednog dobrog vozila srednje kategorije, u prvih dvanaest dana mjeseca kolovoza došlo 3.900,00 Kn samo interneta. Na to nije uračunat porez na dodanu vrijednost!
Pretplatnik je naravno kriv zato što je sa drugog operatera prešao početkom kolovoza, a kada je promjenio tarifu, obavješten je da će ona postati važeća tek od idućeg mjeseca, dakle rujna, a da u međuvremenu u prevedenom smislu crkne.
Da tragedija bude veća, 1 megabajt potrošenog prometa košta deset kuna, a toliko ste potrošili upravo vi dragi čitatelji dok čitate ovaj članak. Ako ste i vi žrtva navedenog operatera i čitate ovaj članak bez internet tarife, ne planirajte putovanje, novac ćete poslati Mudriniću, a do kraja mjeseca jedite kolače ako nemate za kruh.
Za njih ste prevarant
Kada već dođete do tog abnormalno velikog iznosa u prvih pola mjeseca, na snagu stupaju oni. T-Mobile je tako na stotine svojih pretplatnika jednostavno isključio bez obrazloženja. Služba za korisnike ne može kazati na koju se stavku odnosi navedeni iznos i savjetuju da čekate kraj mjeseca. Za pretpostaviti je da od pretplatnika u međuvremenu očekuju da svoju komunikaciju ostvaruju golubom pismonošom ili starim i neodržavanim HT govornicama oblijepljenim žvakama i zapišanima od strane nepoznatih počinitelja, takozvanih kućnih ljubimaca.
Kada ostvarite mali iznos računa vašeg mobitela onda nađu rupu kako da vam zapapre račun na par tisućica, a kada napravite visok račun onda vas jednostavno iskljuće, a kao je li ukraden vam je mobitel, a njima sumnjivo radi visokog računa.
Udruga za zaštitu potrošaća, odnoso djelatnica u pozivnom centru slatko nasmijala kada smo je obavijestili da zovemu u svezi HT-a. U kratkom razgovoru nas je obavijestila kako zaprimaju na desetke poziva dnevno, ali da je rekorder upravo T-Mobile i problem sa pretplatnicima, prelascima na drugog operatera ili jednostavno nepravilnosti na računima.
Otkazi, sistematizacije i uštede
Prethodne dvije godine došlo je do sistematizacije. Dvije tvrtke, T-Mobile Hrvatska d.o.o. i HT d.d. su se fuzionirale u jednu tvrtku, a naravno radi smanjenja troškova. Pritom je došlo do dupliranja radnih mjesta, posebno onih menadžerskih, pa je veliki broj ljudi dobio otkaze.
Dan danas se nisu konsolidirali redovi, a početkom ljeta su zatvorili nekolicinu shopova, a od toga jedan i u Dubrovniku. Broj servisera koji idu po kućama na asistenciju i popravak kvarova je došao na četiri u Dubrovniku dok ih je prije desetak godina bilo više od dvadeset. Uređaji su postali samoinstalirajući, a kvarove uredno pokušavaju otkloniti zbunjeni student pozivnih centara 0800.
No, Ivicu Mudrinića to nije briga. I ove je godine iznio iz Hrvatske za svoje Njemce skoro dvije milijarde kuna. Kvaliteta se i onako ovdje broji u pet posto plus minus. Koga briga? Otpustiti će nekoga i namiriti javašluk na onima u koje se najviše kunu – radnu snagu.