Veću priliku za uspjeh imaju oni koji se usmjere na jedan tržišni segment tzv. nišu i pokušaju zadovoljiti potrebe kupaca u njoj. Potrebno je razmišljati kreativno i dosjetiti se stvari koje neće svima biti toliko očite na prvi pogled. Kako biste dobili korisne informacije za lakši pronalazak tržišne niše, Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizira besplatnu online radionicu na temu “Kako postići rast poslovanja sužavanjem niše?”.
Radionica će se održati online u četvrtak, 17. 2. 2022. godine s početkom u 10.00 sati.
Polaznici će doznati odgovore na pitanja što je uopće niša, kako je definirati te što nam omogućuje niša, bit će prikazano sužavanje niše na stvarnom primjeru, a bit će riječi i o benefitima i zamkama sužavanja niše. Svi sudionici dobivaju na poklon e-radnu bilježnicu: “5 mitova zbog kojih ne možeš definirati nišu i ciljnu skupinu”.
Predavačica je poslovna savjetnica specijalizirana za prodaju i sadržajni marketing Ana Marić. 13 godina je gradila karijeru u domaćim i internacionalnim hotelskim kućama na specijalističkim i voditeljskim pozicijama. Vrijeme pandemije je iskoristila za rad s malim poduzetnicama, dodatno usavršavanje i testiranje svoje ideje o savjetovanju koje stavlja kupca u središte poslovnih odluka.
Prijave za sudjelovanje na radionici:
– poveznica: https://forms.gle/NcBPAbWK8RspLBJr8
– mail: czp@czp.hr
– telefon: 020/418-401
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.