U sklopu projekta "Croatia, Full od Islands to Discover" našu zemlju posjetilo je 12 poznatih blogera, YouTubera i novinara iz Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Švedske, Norveške, Mađarske, Švicarske i Japana koji su ovdje bili od 7. do 11. rujna.
Iako nisu otkrili sva imena, poznato je da je u Hrvatskoj bila novinarka Eleanor Rudd, suradnica britanskog portala Metro.co.uk koji mjesečno prati više od 54 milijuna čitatelja. Hrvatskom obalom jedrit će i francuski novinar i fotograf Gregory Gerault koji će svoja iskustva opisati u reportaži u dnevnim novinama Le Télégramme i magazinu Le Monde du Camping-Car. Među sudionicima je i američki YouTuber s britanskom adresom Evan Edinger kojeg na YouTube kanalima posvećenim općim temama i putovanjima prati gotovo 700 tisuća pratitelja, kao i mađarska YouTuberica Fruzsina Viszkok koja je aktivna na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje je prati oko 480 tisuća fanova.
"Riječ je o uspješnom projektu koji je u svojim prethodnim izdanjima ostvario odlične promotivne efekte. Iz tog razloga nastavili smo s njegovom provedbom, a ovaj su put u fokusu lokaliteti šibenskog arhipelaga. Nautika je jedan od glavnih hrvatskih imidž proizvoda, koji naglašava ono najljepše što Hrvatska ima, a navedeno potvrđuju i rezultati ostvareni u ovoj godini u segmentu nautičkog chartera, gdje bilježimo gotovo 3 milijuna noćenja, odnosno rast od 3 posto u odnosu na isto razdoblje lani", rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Mi smo pratili tri influencera koje su naveli, Evana Edingera, Fruzsinu Viszkok i Andreasa Wijka, kako bismo vidjeli što će objaviti. Kako je poznato da influenceri postove ne stavljaju u real timeu, pričekali smo nekoliko dana kako bi se "ispucali". Uz objave, imali su oko 80 Storyja posvećenih Hrvatskoj.
Andreas Wijk
Bio je poprilično aktivan te je uz postove na Instagramu svakodnevno dizao i brojne Storyje. Bilo je tu onih kojima je promovirao svoj novi singl (jer je i pjevač), no prilično je aktivno prikazivao svoj odmor u Hrvatskoj.
Također, jedini je koji je jasno naznačio da je reklamiranje Hrvatske plaćen sadržaj.
Fruszina Viszkok Također je aktivno s pratiteljima na društvenim mrežama dijelila svoje dojmove. Statusi uz objave bili su joj isključivo na mađarskom.
Evan Edinger Možda je bio najaktivniji u ovom trojcu, a osim Hrvatske, pet dana nije reklamirao ništa drugo.
Eleonor Rudd Novinarka Metroa nije se previše iskazala na društvenim mrežama, vjerojatno svoje dojmove čuva za medijski napis.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.