Britansko je istraživanje pokazalo kako će većina žena isprobati tri nijanse boje. Plavuše, ovu ste bitku izgubile, jer je tamno smeđa najpopularnija boja za kojom posežu žene koje žele promjenu. Upravo su želja za nečim novim i dosada glavne motivacije za novom bojom kose, prema riječima 61 posto, tj. 44 posto ispitanica.
Čini se kako žene odlaze frizeru i kako bi pronašle utjehu zbog svojih ljubavnih jada, s obzirom kako je prekid veze treći najčešći razlog zbog kojeg se odlučuju na promjenu imidža (25 posto).
Tek 17 posto žena odluči hitno posjetiti svog frizera i obojiti kosu kada primijete izdajice svojih godina – sijede vlasi!
Kratki ili srednje dugi bob, frizura kakvu je popularizirala Natalie Imbruglia, asimetrični rez Victorije Beckham, platinasta valovita kosa Marilyn Monroe, razdjeljak Jennifer Aniston, natapirana glava 60-ih i slojevi laka 80-ih samo su neke od globalno popularnih trendova kada su u pitanju frizure.
"Žene su uvijek koristile kosu kako bi promijenile svoj izgled i ona obično ima vizualno najjači dojam, no umjesto dramatičnih promjena, većina se žena odlučiti za postepene promjene", objasnio je frizer Andrew Collinge.
Kad-tad će dvije trećine žena imati dugu ravnu kosu sa šiškama, koja je najpopularnija frizura, a na drugom mijestu je bob.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.