SVIJET, 22. ožujka 2011. - Prvi put u povijesti najpoznatije piće na svijetu, Coca-Cola, nije među prvih 10 najboljih brendova na svijetu. Razlog tome je što je kompanija pretrpjela pad vrijednosti od 9 milijardi dolara tijekom ove godine.
Potrošači se posljednjih godina sve više odlučuju za zdravija pića, što je dodatni razlog zbog čega Coca-Cola nije više među prvih deset u top 500 brendova na svijetu. Sa prošlogodišnjeg trećeg mjesta najpoznatije gazirano piće na svijetu palo je na 16. mjesto.
Prema podacima konzultantske kompanije Brand Finance, koja svake godine objavljuje listu najboljih 500 brendova na svijetu, trenutno najbolji brend je Google čija vrijednost iznosi 44 milijarde dolara.
Drugi najbolji brend je Microsoft, čija vrijednost iznosi 42 milijarde dolara, dok je na trećem mjestu lanac supermarketa Wal-Mart, s vrijednošću od 36,2 milijardi dolara.
Apple se ove godine popeo za 12 mjesta i našao među prvih deset najboljih brendova na svijetu, zauzevši osmo mjesto. Vrijednost Applea je 29,5 milijardi dolara.
U vrhu liste dominiraju američke kompanije. Naime, čak 13 od 20 najboljih su kompanije sa sjedištem u SAD-u, prenose strani mediji.
Najveći ovogodišnji gubitnik je britanska kompanija British Petrol koja je sa 51. mjesta pala na 104.
Top deset najvrednijih kompanija:
1. Google
2. Microsoft
3. Walmart
4. IBM
5. Vodafone
6. Bank of America
7. GE
8. Apple
9. Wells Fargo
10. AT&T
Pogledajte top 500 najvrednijih kompanija
ovdje.
Gospari.hr
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.