Konferencija za medije

PUNA USTA HVALE: U 'Vrtlaru' pušu neki novi vjetrovi!

U prostorijama Uprave Vrtlara održana je konferencija za novinare na kojoj je bilo riječi o poslovanju tvrtke u posljednjih osam mjeseci te razvoju poslovanja i novih usluga u budućnosti.

PUNA USTA HVALE: U 'Vrtlaru' pušu neki novi vjetrovi!
Direktorica Vrtlara Ana Matušić govorila je o netom završenim projektima ili projektima u izvedbi, napomenuvši kako se ide dalje s projektom Grad u parku. „Projekt uređenja površine oke zgrade Atlanske plovidbe najvidljiviji je projekt; iznimno smo ponosni na hortikulturno uređenje u sklopu novog prometnog rješenja oko RK Minčeta, uredili smo ulicu Stjepana Cvijića i posadili drvored, uredili smo i održavamo okoliš dvorca Kaboga.“, kazala je Matušić. Dodala je i kako je u planu uređenje ulaza u grad s mosta prema Kantafigu, a na Batali se planiraju postaviti nove klupe u parku i sprave za odrasle. „Cilj nam je da sve zelene površine u gradu budu reprezentativne i da su one dio naše turističke ponude koja će plijeniti pozornost svih posjetitelja“, zaključila je Matušić.  

O tome da Vrtlar u svim segmentima poslovanja treba približiti javnosti govorila je voditeljica marketinga Silvija Petrlić Saltarić, koja je navela kako su marketinške aktivnosti usmjerene na tri osnovna segmenta. „Prvi je naša temeljna djelatnost, a to je održavanje, projektiranje i izgradnja zelenih površina te rekonstrukcija postojećih. Tu želimo istaknuti da smo osim javnih zelenih površina, na raspolaganju i za površine oko javnih institucija, stambenih naselja, turističkih objekata, ali i privatnih okućnica. Drugi segment našeg poslovanja, a na koji želimo podsjetiti sugrađane je i  zaštita bilja; imamo stručnjake koji po Vašem pozivu izlaze na teren, dijagnosticiraju bolest, odnosno nametnika i, u suradnji sa stručnim službama, pristupaju tretiranju i prevenciji.“, pojasnila je Petrlić Saltarić.

 „Međutim, ono po čemu smo najviše prepoznatljivi, i u čemu već bilježimo konkretne pozitivne rezultate, je poslovanje naše cvjećarnice. Dubrovnik je turističko središte, kongresni centar, stupili smo u kontakt s organizatorima s kojima smo surađivali i dobili izvrsne povratne informacije. Tu su i krizme, pričesti, maturalne zabave, kao i ostala gradska i županijska kulturna i društvena događanja, radili smo i oba summita... Budući da tvrtka dosada nije bila usmjerena na te aktivnosti u posljednjih nekoliko mjeseci smo u tom dijelu zabilježili značajan profit u odnosu na protekle godine.“

Zamjenik gradonačelnika izjavio je da je Grad zadovoljan promjenama u Vrtlaru: „U Vrtlaru pušu neki novi vjetrovi“kazao je. Istaknuo je nove projekte koje je Vrtlar odradio, zahvalio svim djelatnicima, ali dodao i kako je ponosan na napredak u segmentu marketinga i otvaranju prema novim poslovima. „Moram se zahvaliti svim ljudima koji predano rade u Vrtlaru. Od Ilijine glavice, Lapad stanice, zgrade Atlantske, Solituda i cvjetnih košara vidimo da nešto što sada imamo Vrtlar u nekoj prošlosti nije imao.“ - kazao je Raguž.

O izdvajanju djelatnosti izrade viejnaca u Boninovo, Raguž je rekao: „Prekininut ću jeftina politikantstva velikih dobrotvora koji danonoćno ne spavaju zbog Vrtlara. Na njihovu žalost, Grad se prema svakoj svojoj tvrtki odnosi kao roditelj prema svojoj djeci i nema favorita. Dakle, u Cvjećarnici je 14 zaposlenih, samo za njihove plaće se godišnje izdvaja oko milijun i 100 tisuća kuna. Troškovi dobavljača iznose više od 600 tisuća kuna, tu je još i najam prostora na Boninovu, hladni pogon, režije i sve ostalo, i volio bih vidjeti te matematičare koji će izračunati da su prihodi veći od rashoda. Naime, godišnje se izradi oko 500 vijenaca što je malo više od 13 vijenaca dnevno. To je odgovor na pitanja koliko velike dobitke radi izrada vijenaca.- objasnio je Raguž.

„ Jedino što će se promijeniti onima koji prijeđu u Boninovo je natpis na radnoj odjeći, a uvjeti rada i sigurnost ostaje ista.“, dodao je zamjenik gradonačelnika.

Na novinarsko pitanje o kolikoj se površini održavanja javnih zelenih površina radi, direktorica Matušić je odgovorila da je riječ o oko 25 ha površine. Dodala je i da proizvodnja Rasadnika Zaton pokriva više od 95 posto potreba za biljem kada se radi o javnim nasadima, ne manje važan segment vezan uz Rasadnik je i prodaja sadnica voća i povrća te su planovi svakako, dodala je, i ulaganja u razvoj ovog dijela poslovanja Vrtlara.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 22.07.2014 14:46
  • Posljednja izmjena: 22.07.2014 14:38

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.